Gå til innhold

Jeg elsker at FrP faller som en sten!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Spesielt... dere er så farget av media alle mann at dere klarer ikke se FRP er en god motvekt til mange av de andre partiene.

Jeg stemmer jo egentlig ikke FRP... men stemmer på dem likevel... for jeg vil de skal være med å bestemme.

Å nei du, 22:35, dette var nok heller det endelige vendepunktet.

Nå har vi fått et kunnskapsnivå her i landet som tilsier at det endelig er få nok som ikke har god nok innsikt i hvor vanvittig det ville bli med mørkeblått i førersetet.

Annonse

Oisann 22:40... Der avslørte du deg selv, ditt kunnskapsnivå er dessverre ikke av de høyeste. De du kaller de røde; jeg regner med at du mener dagens regjering; de styrer jo landet, har trygg styring på økonomi og generelt fornuftige prioriteringer. Selvfølgelig har også denne regjeringer sine "svin på skogen", men det er jo kun ørsmå smågriser i forhold til hva FrP proklamerer at de skal gjøre hvis de kommer til makt.

Men at FrP kommer til makt på landsbasis, det kommer jo heldigvis ikke til å skje. :-)

Ok, så du mener at de som ikke stemmer FrP bare er "farget av media" og ikke vet hva de egentlig stemmer eller sitt eget beste, mens de som stemmer mørkeblått er de eneste som tar et selvstendig, velbegrunnet valg? Spesielt...

MItt kunnskapsnivå kunne helt sikkert gjerne vært høyere, men ja, jeg ligger på et såpass høyt nivå at jeg klarer meg godt.

Og heldigvis, jeg har nok av både kunnskap og sunt bondevett til at jeg ser hvor vanvittig galt det ville gå dersom så galt skulle skje at FrP kom til makt her i landet. Men som sagt; det kommer nok heldigvis ikke til å skje.

AP har styrt Norge i 100 år og jeg som utlending merker tydelig at VELDIG mange Nordmenn er rett og slett hjernevasket. Begynner i barnehage der helst alle barn skal gå, fortsetter i skolen og mange syns det er helt greit at staten detaljstyrer folks liv i de grader det er tilfelle i Norge.

Jeg syns ikke noe spesielt om FRP, men det er bare sunt med motvekt til en parti som AP.

De reiser seg nok igjen :)

Og nei, jeg stemte faktisk ikke FRP, men er enig i det noen over meg sier: At det er veldig sundt med litt motvekt til f.eks AP.

Den sittende regjering har gjort mange dårlige økonomiske avgjørelser. Hva med å invistere mer i Norge??

Jeg elsker at kommunist-Kristin går av og at SV faller enda hardere enn Frp, UNDER sperregrensa folkens.. o hellige fryd!

Bare vent til 2013.. da skal vi nok se hvordan det går. Dessverre skremmer det meg å se hvor mange som faktisk stemmer sosialistisk...Da skal jeg faktisk stemme FrP for første gang, til tross for at jeg har lovet dyrt og hellig at det skulle jeg aldri gjøre. Men det var før voldtekstbølgene, sensur til tusen av VG og DB, før folk ble hjernevasket av snakk om menneskeskapte klimaendringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...