Gå til innhold

Synes du selv at du er pen? Hvordan beskriver du ditt eget utseende?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff nei.

Pistrete hår, øynene sitter alt for tett, hodeformen er merkelig, kropsfasonen ser ut som....... ja... Jeg er vel heldig som traff en mann som mente at det inni kunne veie opp for det utenpå:)

Annonse

Pen og pen. Jeg er ikke stygg, har mange pene trekk og et søtt ansikt, men dessverre overvektig, så det ødelegger jo litt. Er vel kanskje mer søt enn vakker. Men skal nevnes at jeg føler meg helt forferdelig store deler av tiden, mye fordi jeg hater kroppen min også da... Jobber med saken! ;)

Tja,nei- er nok ganske normal... får masse komplimenter for de brune øynene mine.. selv er jeg veldig glad i det lange rødlige håret mitt :)

Er litt overvektig,men ellers føler jeg meg fin :)

Jeg er ikke klassisk "pen", men jeg er søt, ser litt småfrekk ut siden jeg har liten oppstopper og smilehull, ofte hørt at øynene mine er fine, de er grønne, har vel idealkroppen de fleste drømmer om. I grunn fornøyd med meg selv, og så har jeg en mann som forteller meg hver dag at jeg er nydelig :-)

Liker ikke mitt Utseende akkurat nå da jeg er tjukk og i tillegg veldig gravid. Men jeg trives veldig godt når jeg er 20 kg lettere og bedre trent. Da er jeg høy, slank og muskeløs med langt hår og super flat mage:)

Annonse

Åhhh, før i tia! Jeg hadde Atletisk kropp, med kick-ass sprettrumpe. Seriøst, Jeg hadde et kallenavn på grunn av rumpa mi. Når man drakk, så tok både gutter og jenter på den, for de bare måtte:-p

Nå har jeg mammakropp i pæreform, rumpa har sett litt for mye på tyngdekraften, og litt mer kilo enn trivselsvekta:)

Fjeset mitt er normalt, som kan sminkes fint:) Får enda blikk på de rette dagene. Men neida:)

Ja, jeg er vel det. Pent ansikt og fin figur. Liten og nett! :)

Jeg har en del strekkmerker, og puppene henger lenger enn lengst, men det er sånt man lærer å like etter hvert. Jeg har jobbet en del med meg selv for å like meg selv uten klær på. Nå er jeg veldig fornøyd!

Hehe. Hørtes nesten ut som meg, bare bortsett fra smilehullene. Sånt har jeg ikke, kanskje derfor jeg anser meg selv som helt gjennomsnittlig. Men liker å tenke på at jeg blir penere av å smile masse, og det gjør jeg nesten alltid. :)

Nope, er ikke pen. Var svært overvektig før og trodde at når overvekten forsvant så ville alt ordne seg, men dessverre. Er ikke særlig pen i utgangspunktet gitt. Har store, åpne porer etter hudproblemer i puberteten, potetnese,alt for smal overleppe, har gnisset tenner så fortennene er helt ødelagt. Har også mye ekstra hud etter vektnedgangen, så liker meg fortsatt ikke med lite klær på...

Han er ganske kjekk faktisk.. derfor jeg bare burde være fornøyd med å få beholde ham, at jeg i det hele tatt fikk ham. Jeg så bra ut, men nå etter to barn er det ikke like bra og jeg må bare komme meg i form igjen, så syntes han nok at jeg er like fin som før :) Bare å bite tenna sammen og komme seg gjennom det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...