Gå til innhold

Hmmm, er det egentlig mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er i vår 1pp. Jeg har ikke gått på pilla i mer enn ett år. Jeg skulle. Ha hatt mensen på lørdag, men det er fortsatt ikke kommer noe. Det er vel sikkert bare mensen som er uregelmessig. Det er vel ikke mulig å bli gravid så fort???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid med nr1 pga at jeg surra med ppillene mine, brukte Yasmin, og avogtil kunne jeg glemme å ta ei pille i nyogne:-s slo meg vel egentlig aldri at det kunne være så fort gjort! Men så kom det en baby gitt:)

Skrevet

Jeg gikk på yasminelle og som du, så slurva jeg mye med dem. Jeg også glemte å ta dem...har ikke fått mensen i dag heller. Men har hatt en del murring, kramper og stikking i nedre del av magen. Kanskje jeg får mensen i løpet av natta eller morgendagen...vi får se og krysse fingrene for at den ikke kommer ;)

Skrevet

Jeg brukte også Yasmin,men slurva ikke. Likevel ble jeg gravid.. Og det med tvillinger ^^,

I dag er de 3mnd og jeg er gravid igjen..

Skrevet

De sier at yasminelle inneholder mindre hormonier enn Yasmin. Og når jeg har vært litt slurvete tidligere, så er det kanskje ikke så usansynlig. Fortsatt ikke noe mensen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...