jippi78 Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Ja da har veslefrøkna blitt så stor at hun snart ikke kan bruke bodyer. Jeg synes det er enkelt å ha på for da vet jeg at ryggen og magen er dekket av klær samme hva slags krumspring hun finner på, og det er ikke få.. Skal kjøpe inn ull til vinteren snart og da tror jeg det blir vanskelig å finne bodyer i str 98. Er mest trøyer har jeg inntrykk av. Har dere erfaringer med body vs. trøye? PS har dere tips til gode ullplagg osgå? Synes det er så mye å velge i.
Storebror & Lillesøster Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Så lenge vi bruker bleie så bruker vi body,hun blir 3 i mai så ser for meg at vi kommer til og bruke denne vinteren og det blir vel den siste,men går med trøye også,er ikke alltid jeg finner bodyer i ull,stapper den nedi stilongsen. Jeg er fornøyd med reflex men de har et tynt som jeg ikke likte så godt pga det gikk hull på det,men de har noen tykkere som er helt topp,og begge holder seg godt,devold er også bra syntes jeg tykk og da kan den brukes som genser uten,syntes noen er for tynne til det. Har igrunnen likt de flest jeg har kjøpt,men et som var med ull og silke som jeg ikke husker navnet på ble veldig fort stygt og nuppete. Betyr ikke så mye når det er under klærne med når det koster 400 så kan det godt se bra ut.
Seven Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Body så lenge de bruker bleie synes jeg. Reflex har ullbody str 98
Marita21 Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Er enig i at det kan være greit å bruke så lenge barnet bruker bleie Vår datter på 2,5 sluttet med bleie en uke etter hun fylte 2(av egen vilje) og var bleiefri etter kun 2 dager. Vi begynte da å bruke trøyer på henne, og det har gått kjempebra! Er mye enklere når de skal gå på do, og i begynnelsen kan det jo bli endel ganger fram og tilbake på toalettet
Anonym bruker Skrevet 15. september 2011 #5 Skrevet 15. september 2011 Har en gutt som nærmer seg 2,5 år. Her er vi nok i ferd med å slutte med vanlige bodyer. Men når det blir tid for ull, går jeg for body så lenge som mulig. Greit at det ikke blir glippe på magen og ryggen. Ullbodyer får du i str 100. Blant annet mener jeg Janus har det.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 15. september 2011 #6 Skrevet 15. september 2011 Her blir det trøye til vesla på 2 år, mye fordi hun ikke bruker bleie lenger, og da blir jo body litt snålt å ta på ;-) Når de er over 2 år, så klarer de selv å rette litt på klærne dersom de sklir opp, så jeg ser ikke helt behovet for body lenger når de er så store.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2011 #7 Skrevet 15. september 2011 Vi sluttet med body når hun ble 2 år, da drev vi å øvde på å gå på do/potte og jeg synes det er litt "baby" med body når de er så store.
ticalinda Skrevet 20. september 2011 #8 Skrevet 20. september 2011 Jeg ville brukt body så lenge hun bruker bleier. De er fantastiske for barn! I tillegg til ullmerker som er nevnt, så er name-it sine veldig fine som tynne undertrøyer. De har bodyer i hvertfall i str 98 ( og er store i str), god kvalitet, og fine design, til en rimelig pris.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 26. september 2011 #9 Skrevet 26. september 2011 Trøye til de som går på do og body til bleiebarna. Body og dogåing går overhode ikke sammen, så jeg hadde kjøpt trøye.
Maia&Mathias <3 Skrevet 26. september 2011 #10 Skrevet 26. september 2011 Cubus har også bodyer i store størrelser.
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 28. september 2011 #11 Skrevet 28. september 2011 Vi bruker lite bodyer nå, synes det er mer praktisk med trøye. Men Tom og Trine (Sparkjøp) har ullbodyer i store størrelser, har faktisk sett helt oppi 110. De er dog litt små i str, men helt ok kvalitet.
AlmaN Skrevet 30. september 2011 #12 Skrevet 30. september 2011 Nøstebarn har fine bodyer i store størrelser. Dyre såklart, men man trenger ikke mange. Bruker en del bodyer ennå til poden som snart er 3 år og ikke interessert i å slutte med bleie ennå. Men han burde jo snart... Kjøper ikke mange dyre bodyer til han til vinteren for å si det sånn.
sillyfilly og Olivia Skrevet 30. september 2011 #13 Skrevet 30. september 2011 Jeg må si jeg liker best trøye og underdel, selvom jeg ALLTID har vært forkjemper for body. Det er så mye lettere når jeg skal sjekke om hun har bæsja og i forbindelse med bleie skift synes jeg det er mye enklere uten body. Men hver sin smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå