Gå til innhold

tantrums allerede nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillemann blir fryktelig sinna når han ikke får lov til å gjøre farlige ting, regner med at det ikke er lenge før han ligger på gulvet og spreller og hyler neiiiiiiii :)

Andre som opplever en tidlig trassalder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, jeg vil kalle det å være bestemt... Hun er ganske aggressiv, kan for eksempel hyle raaaasende om man klemmer på smoothien hennes for eksempel (bare sånn tilfelle man har tenkt å ta den fra henne...)

Hun er veldig ekstrem, alt er enten ekstatisk fantastisk, eller som om hele livet har falt i grus...

Kanskje vi slipper trassalder når de er to, om de tar den nå mener jeg?

Skrevet

Min tulle har begynnt å kaste seg bakover om hun ikke får det som hun vil. Og det hun vil er som regel å holde skjea selv og dytte den langt ned i halsen :/ Søtt nå med et skikkelig fornærmet babyansikt, men spørs vel om det er så søtt når hun blir større..

Skrevet

Å jada, er de samme greiene her også nå... Se på det som en slags oppvarming til den heftige 3-årstrassen hehe. Jeg er jo så heldig å ha begge deler i hus samtidig nå, så det er ganske høyt støynivå her til tider ja :P

Lilleloppa har et voldsomt temperament, og hvis jeg f.eks lukker døren til et rom hun vil inn i- da blir det hyyyylings, og hun slenger seg bakover og står i bro i armene mine, samme hvis jeg (eller storesøster) tar fra henne en bestemt leke, farlige ting eller lign. Påkledning og bleieskift er også rimelig slitsomt, VIL ikke, vil IKKE!! Men fordelen med 1-årstrassen kontra 3-årstrassen er jo at de er heldigvis ganske enkle å avlede enda, så utbruddene blir som regel kortvarige (og takk og lov for det...)

Skrevet

godt å høre at jeg ikke er den eneste med trassig baby :)

Utrolig hvor sint og bestemt en sånn liten tass kan bli. Her blir han illsint når jeg lukker døra til lilledoen nede, kan jeg ikke forstå at han elsker og være der inne? :) Så nåde den som går på do der og ikke tar han med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...