Gå til innhold

Tips til hva jeg kan ha i julekalenderen til min 2åring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En kjempegod idè er å kjøpe en stor pakke med masse bondegårdsdyr, så får hun noen hver dag, og har til slutt en hel bondegård!! Dette fikk min 2 åring for 7 år siden og det er fortsatt populært.. kan også få gjerder, låve, traktor, trær o.l..

Har foreslått dette for mange veninner og alle barna både jenter og gutter har blitt stoooorfornøyde..

min fikk bondegårdsting annahver dag og en annen ting annahver dag da:

hårpynt

badeskum i sånne små engangspakker (finnes i masse figurer på nille o.l)

votter

sokker

klistremerker

farger

det er 2,5 mnd til 1.desember og myyye koseligere med en godt gjennomtenkt kalender med hyggelige gaver en "jeg-har-stressa-masse-i-siste-liten-for-få-ferdig-den-hersens-julekalenderen-gaver..."

Annonse

en juletrepynt for hver dag som de selv kan pynte et lite juletre på rommet sitt med. vet det finnes små gjenbrukstrær i tre med 24 kroker på, men ikke hvor. eventuelt plasttre. (et ekte vil nok strø no fryktelig innen julen kommer). Dette kan brukes om og om igjen. kanskje bytte litt på hvilke pynter man bruker de forskjellige årene.

jeg er også langt på vei med planlegging til mannen, har 10 ferdige allerede, thihii, syns det er kjempekoselig å kjøpe gjennom hele året nesten!! Eeeeelsker stemninge kvelden før 1.desember når jeg finner frem alle tingene, sitter med julemusikk og gløgg og pakker inn til mine kjære!!

Bedre å kunne bruke litt og litt penger hver mnd på det, og ha tid tilå kose seg med det (ja jeg syns det er gøy;))! Jeg har 3 unger å lage til, og å løpe rundt og kjøpe 72 små ting til helst ikke mer enn en femmer pr ting 30. november er IKKE noe kos!!!

Over til hi sitt spørsmål:)

Kjøp duplo/little people! Kjøper du feks en stall fra little people, kan hun få en og en ting, en hest en dag en neste dag osv. Det gjorde jeg et år! Til slutt fikk han stallen! Kjempekjekt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...