robhen Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 jeg trenger noen tips til hva jeg kan kjøpe til min sønn som blir 5 år ganske snart. jeg er helt blank altså. er det noen gode tips?
camillah 2 små Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Jenta vår fikk mest praktiske ting av familien i år, klær, en kommode til soverommet og diverse småting. Her er noen andre ideer: Lego er en hit hjemme hos oss. Bilbane, togbane eller lignende? Liker han å kle seg ut? Kanskje han kan få en drakt av en av heltene sine? Sykkel, sparkesykkel eller lignende, hvis han ikke har det fra før? Kjekke barnebøker er gøy, ikke sant? Hobbyting, lim, barnesaks og papir, eller plastelina, kanskje? Hva sier han at han ønsker seg selv?
lille sprelle Skrevet 17. september 2011 #3 Skrevet 17. september 2011 spør ham hva han ønsker seg da vel! Jentungen her i huset hadde klare formeninger om hva hun ønsket seg til jul da hun var 2 ihvertfall. Det ser ut til at trenden fortsetter for jeg har fått en svært spesifisert ønskeliste for kommende jul hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå