kinaputten Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Noen som har name it ull, er den bra?
3småtroll♥ Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Ullundertøyet syns jeg blir litt vel tynt- blir fort hull og dårlig passform. Jeg liker faktisk tynt ullundertøy, men da syns jeg det fra apoteket og Pierre Robert er bedre:) Ullbukser og ulldresser derfra er jeg veldig fornøyd med:)
It's all about me Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Nei. Holdt fint på fasongen, men det raknet både her og der. KJøper du så er det første du må gjøre å fjerne lappen i nakken og øverst på buksa, den det står Name It på. For i festene der de er sydd på er det første stedet som rakner.
lille sprelle Skrevet 12. september 2011 #5 Skrevet 12. september 2011 hadde et par sett for noen år siden - synes det er litt stivt.
Tullsjura Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 helt OK, men kjøp joha, det er god ull bare husk på å se at det er bare ull, og ikke bomull ull, man kler jo ikke på seg en bomullsokke før ullsokken, hvis man skal holde seg varm..
kjærlighetpåpinne85 Skrevet 13. september 2011 #7 Skrevet 13. september 2011 Nei, jeg synes ikke name it var noe særlig heller.. jeg anbefaler cubus, nøstebarn og janus:)
Zupermam Skrevet 13. september 2011 #8 Skrevet 13. september 2011 eldstemann hadde ei tjukk ullbukse fra Name It i hele fjor vinter, til barnehagebruk, minstemann hadde ei bukse fra nøstebarn. Begge to holdt seg like fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå