Gojentå Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Jeg skal til Bergen til helgen og lurer på om noen vet om kjekke babybutikker i Bergen og omegn? både klær og utstyr. Noen som er kjent i Bergen?
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 De har jo simobutikken ute ved nykirken på nordnes, den er jo ganske grei. Småting på bryggen, de har ting som ikke alle andre har, kan gå og kikke i en time! :-) Det var de jeg kom på i farta!
Babyønske �� Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Barnas Hus i Åsane og på Nordås Babykos på Kokstad Biteringen på Nesttun (Nøstebarn ligger forresten rett ved siden av) Simobutikken i sentrum og på Gullgruven i Åsane. Babyshop i sentrum (er ikke det samme som kjeden Babyshop). Denne butikken har ikke utstyr, bare litt dyrere(og masse fine) baby/barneklær. Min engel og Bøllefrøe i sentrum/Strandkaien, har klær. En gul knapp i sentrum, klær og litt interiør
Gojentå Skrevet 13. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2011 Tusen takk for veldig god informasjon. Da er det bare å brette opp armene og sette i gang med handelen når jeg kommer til Bergen på fredag! Gleder meg! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå