Gå til innhold

Bekkenløsning i uke 12

Anbefalte innlegg

jeg er nå i uke 12, men har hatt vondt nede i bekkenet i kanskje 5 uker nå, er dette vanlig.

noen dager kan det være så ille at jeg får ikke til å bevege meg hvis jeg sitter eller ligger, og når jeg jobber er jeg helt ødelagt resten av dagen.

har dere noen tips. kan man bli sykemeldt `? men jeg vil egentlig ikke bli sykemeldt heller siden jeg har begynt i ny jobb og har heller ikke krav på penger hvis jeg ikke har jobbet mer enn 2 månder

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143570516-bekkenl%C3%B8sning-i-uke-12/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

Jeg fikk tegn på bekkenløsning i uke 13 sist svangerskap, men har hørt om de som får det nesten fra første dag.

Kom deg til legen og få henvisning til fysioterapeut. Sitter det framme eller bak. Viss bak, kan det hjelpe med kiropraktor. Det hjalp meg lenge. Sitter det framme er det verre.

Legen kan sikkert også svare på spørsmål ang. sykemelding. Det hørtes veldig rart ut at du ikke skal ha krav på penger. Hvor har du det i fra? Det kan umulig stemme. Viss du tenker at du må jobbe i seks måneder for å få permisjonspenger, så teller vel sykemelding som jobbing. Du skal jo ikke si opp. Sjekk dette og som sagt: gå til legen. Fort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...