Puma - sprekker snart! Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Nå lurer jeg på hvordan det har gått med alle dere som har satt inn i aug/sept? Jeg har testdag i overimorgen, og er temmelig utslitt av symptomer og dårlig form. Fikk blødning i går (bitteliten), og litt i dag også. Tynnslitte nerver av dette. Men det blør ikke som mens enda så jeg klamrer meg til håpet. Hva med dere andre?
JKatrine Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 jeg har ikke test dag før den 23/9...og det føles såååå lenge til har litt sympomer, men ingen blødning - i det jeg sitter her stikker det litt i brystene og glad for alle " gravid tegn " hehe Skal ta eggløsnings blodprøve på onsdag...skjønner ikke helt hvorfor men men! Masse lykke til Puma
trulte-74 Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Hei! Tenker på alle dere rugere. Grusomt å gå og vente til man kan teste. Det ene øyeblikket føler man seg gravid, i det andre ikke det hele tatt... Man leter etter symptomer og går og kjenner etter hele tiden. Men det er ikke så rart, man ønsker jo så veldig at det skal være positivt... :-) Jeg fikk dessverre negativ test denne gangen, vårt første forsøk. Og det var en større nedtur enn det jeg trodde det skulle bli på forhånd.. Hormonene sitter i kroppen enda og hadde jeg ikke tatt to negative tester og hatt mensen i en uke, så hadde jeg trodd jeg var gravid hehe.. Brystene er fremdeles superømme og trettheten er der fremdeles, så nå håper jeg at jeg snart får tilbake kroppen min :-) Lykke lykke til alle dere rugere! Håper av hele mitt hjerte at dere tester positivt!!
Sibabyno Skrevet 12. september 2011 #4 Skrevet 12. september 2011 JKatrine og Puma: Masse lykke til med testene, krysser fingrene for dere :) Jeg har uttak om en uke....grugleder meg, og er veldig spent. Hvordan syns dere uttak og innsett var? har dere vært sykemeldt utover de 3 dagene`?
Lillie Vanillie Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 Lykke til med testing, jenter, og veldig synd at det ikke gikk trulte-74. Heldigvis er et negativt forsøk ikke nødvendigvis noen indikasjon på hvordan det går videre. Jeg satt inn det siste fryseembryoet 29. august (fra første forsøk), og jammen har det ikke benyttet anledningen til å henge seg fast. Så her ble det positiv test allerede før helgen, og enda mer positiv blodprøve på riksen i går morges.
Tweetheart Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 Gratulerer Lillie Vanillie:) kjekt å se når noen lykkes:) jeg selv satte inn fryse egg (3forsøk og forsatt noen på frys) 30aug og testet 11sept som var negativ:( gir ikke opp,så nå venter jeg bare på mens så jeg kan starte på progynova igjen og få et nytt innsett med engang:)
TanteTroll Skrevet 13. september 2011 #7 Skrevet 13. september 2011 Lykke til med test i morgen, Puma! Jeg er på rd 8, og tida begynte plutselig å gå veeeldig sakte! Testdag til mandag. Har litt vond mage og ømme pupper, men det har jeg hatt ved tidligere forsøk også uten at det har gitt noen gode resultater. Må jo dessverre bare smøre meg med tålmodighet fram til mandag (hvis ikke det blir en sniktest før da...) Fortsatt lykke til alle sammen! Og håper dere lykkes neste gang dere som har fått negativ test!
ninamerete Skrevet 13. september 2011 #8 Skrevet 13. september 2011 Gratulerer med forsøket:-) jeg satte inn vårt første egg den 29 aug hos riksen,ble også fryst ned 2 egg.. Jeg valgte å ta en test på søndag og da var testen positiv :-)) var like positiv på mandag:-)) tok en blodprøve på sykehuset her jeg bor i stedet for å dra inn til riksen,så venter i spenning på å få det bekreftet av legen:-)) Lykke til med graviditeten:-)))
Puma - sprekker snart! Skrevet 14. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2011 Huff.. Blør nå litt på fjerde dagen, mer enn de første dagene, men alikevel anderledes enn mens - foreløbig. Og - jeg testet nettopp positivt, på rd 13. Hva skal dette bety? Jeg har nok mista trua, kjenner jeg, synes det blir stadig mer blod...
TanteTroll Skrevet 14. september 2011 #10 Skrevet 14. september 2011 Skal du ta blodprøve i dag, Puma? Det er jo noen som blør litt, og at det går fint likevel. Synes du skal ringe og snakke med sykehuset du har hatt forsøk ved. Lykke til - håper det går bra til tross for blødning.
Puma - sprekker snart! Skrevet 14. september 2011 Forfatter #11 Skrevet 14. september 2011 Har tatt blodprøve i dag, men vet ikke svaret enda. Men nå blør jeg mere også.. Og jeg er smekkfull av graviditetshormoner, det er akkurat som når jeg var gravid sist. Med andre ord, så er jeg helt utafor i dag..
TanteTroll Skrevet 14. september 2011 #12 Skrevet 14. september 2011 Uff, skjønner du er utafor! Klem
Puma - sprekker snart! Skrevet 16. september 2011 Forfatter #13 Skrevet 16. september 2011 Fått bekreftet kjemisk graviditet og venter nå på fryseforsøk i november.
Lillie Vanillie Skrevet 20. september 2011 #14 Skrevet 20. september 2011 Lurer på når man kan begynne å slappe litt av? Var helt irrasjonelt overbevist om at jeg skulle miste på fredag, siden det var tilsvarende den dagen det gikk galt sist, men ingen blødning kom, og jeg begynte å slappe av igjen. Lørdag våknet jeg til magevondt og blod på papiret, og seinere på dagen blødde jeg et par små klumper mørkt blod. Var sikker på at SA var i gang. Men blødningen stoppet helt opp, og jeg stakk innom Rikshospitalet for hcg-prøve i går. Den var på nesten 5300 tre uker etter innsett, og gjennomsnittlig fordoblingstid på to dager. Skal ta en ny på onsdag, men enn så lenge senket vi skuldrene. Helt til jeg i dag morges igjen fant blod på papiret, og hadde kramper. Ingen klumper denne gangen, og ikke noe mer blod på papiret, så kanskje det bare var såre slimhinner etter crinonen, for der er det sårt for tiden. Når man tar crinone har man jo et par høvelige anledninger til å sjekke ståa, og pinnen kom helt blank ut igjen da jeg satte den etterpå. Synes det er vanskelig å skille mellom gode og dårlige "vondter", og disse blødningene gjør meg ikke akkurat beroliget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå