Gå til innhold

UTSLITT, 9uker igjenn

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ni uker til termin i dag. men jeg er så sliten. å settes i gang nå i uke 31 er ikke en gang en tanke jeg ville ofret. men hva med uke 37??? om 6 uker?

har hjemme hjelp en gang i uka til å vaske huset fordi jeg er så dårlig i bekkenet at det smeller og låser seg i ett sett. bruker alt fra fem min til 45 min til å komme meg opp av senga :/

Jeg har gallesteins smerter daglig og må bruke paralgin forte for å dempe smertene.

Jeg må gå på allergi medisin pga kløe så jeg korer meg til blods.

Jeg spyr enda og må derav også bruke kvalmestillende de verste dagene.

Har høyt blodsukker men ingen diabetes og lav blodprosent. jeg går ned i vekt uke for uke i stede for opp. og har vonde kynnere hver kveld og natt. i tilleg har jeg sånn nedpress av og til at jeg føler jeg må trykke eller knipe igjenn.

Jeg får ikke akkurat mye søvn og ikke får jeg gjort noe i hjemmet...

ER det urealistisk av meg å tro at de kan sette meg i gang i uke 37??

HVA kan jeg selv gjøre nå da når alt er så ille?? hjelpe jo ikke med bihule betendelse og infekjson i øvre luftveier heller på toppen akkurat...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, må si at jeg føler virkerlig med deg!!!!!

Dette hørtes ut som om du har fått det meste.

Hadde tenkt å klage litt her inne i dag jeg også, men sammenlignet med deg så kan jeg ikke klage et sekund!

Om de setter igang i uke 37 vet jeg ikke men varme tanker og god bedring sender jeg deg i massevis:)

Skrevet

Nå vet jeg lite om det er mulig at de setter i gang din fødsel på grunn av dine plager. Derimot høres det ikke ut som om du har noe enkelt svangerskap i det hele tatt... Så det må være slitsomt og stressende. Håper du kan prøve kjerringråd for dine bihuler og muligens akupunktur.

Mange varme tanker til deg! Håper du får rådført deg med din jm evet lege, så vet du hva du kan forholde deg til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...