Gå til innhold

Moren min er utro mot min far. La det ligge, eller fortelle det til verdens snilleste pappa?

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt mistanker i om dette i ca et par år.

Tegnene: Hun er mye gladere, drar på tur sammen med "han", baker til "han", prater om hva "han" mener, har sagt osv.

men nå har jeg "bustet" henne. Hun vet ikke at jeg vet.

Sjekket tlf hennes når hun var på do. (hun tviholder på tlf, prøvde å se i sommer, men da hadde hun nesten limt den fast til kroppen) Nå sto tlf i laderen. - og de meldingene jeg fant var det ikke noe å ta feil av.

For det første er tanken på dette så kvalmt. For det andre er mannen hun er utro med gift, og far til bestevenninna mi.

Det er en jævlig PSYKO situasjon.

Pappan min er verdens snilleste, mest omsorgsfulle mann/far du kan tenke deg. Det er så grusom at min mor kan gjøre dette mot han.

Dette kommer til å ødelegge mye i hans liv, hvis jeg forteller han dette.

Blir så forferdelig usikker hva jeg skal gjøre. Har dere noen råd?

Jeg har ikke sagt noe til bestevenninna mi- enda.

Fortsetter under...

Nei - ikke si noe til faren din. Det han ikke vet, har han ikke vondt av.

Si det heller til moren din - at du er klar over hva hun holder på med, og du liker det ikke.

Sååååå uenig! Dette er mellom dem. For alt du vet, vet han om det, men vil ikke vite. Hvis du legger deg opp i det, blir han tvunget til å gjøre noe med det. Man vet ikke, og skal ikke vite alt om foreldrenes samliv. La det ligge.

Annonse

Er du 100% sikker på at han ikke vet? Ofte kan foreldre ha et liv ungene ikke vet noe om. Feks så har min mann og jeg et åpent forhold. Jeg synes det er utrolig frekt av deg å snike på din mors mobil, visse ting har ikke barn noe med å blande seg inn i foreldrenes gjøren og laden.

Du må gjerne ta det opp med henne, men jeg mener du bør holde deg langt unna det hele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...