Gå til innhold

Oi, jeg er visst gravid!?

snoopy81+tigergutt+plomma ツ

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en uke siden var jeg hos GU for å få resept på provera og pergo. Og når han tok ultralyd så sa han at jeg mest sannsynligvis har hatt EL. Det kunne jo ikke stemme, jeg får jo ikke EL av meg selv. De siste dagene har jeg fryst mye, hatt ømme brystvorter og følt meg generelt syk... Og jeg tenkte at det minna jo litt om sist jeg var gravid. Så igår tok jeg en billigtest og teststreken kom opp før kontroll streken gitt. Jeg tenkte bare wow! Er dette virkelig mulig?? Måtte ta en CB digital istad, og den lyste gravid 3+ mot meg...

Så da er jeg vel virkelig blitt gravid da! Og det før vi kom igang med prøvingen! Måtte du klore deg fast lille spire <3 Ønsker dere masse lykke til her inne, spesielt dere med gamle kjente nick!!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastisk :-)

Gratulerer så masse med spiren og måtte den klore seg godt fast<3

Skrevet

gratulerer så utrolig mye :D

Skrevet

Gratulerer så mye med spiren:)

Skrevet

Gratulerer så mye! Håper du får et knirkefritt svangerskap;-)

Skrevet

Gratulerer, deilig med positiv test :-) Jeg er også 81 modell med gutt + spire. Kanskje vi sees i mai klubben :-) Lykke til, krysser fingrene!

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Jeg tror det nesten ikke selv en gang ;)

Skrevet

Gratulerer!!!! For en herlig overraskelse:) Masse lykke til!

Skrevet

Så gøy å se deg her igjen,selv om det ble kortvarig!! GRATULERER så mye snupp! Kose deg med graviditeten!klem

Skrevet

Gratulerer så mye Snoopy81 :) Masse lykke til videre!

Skrevet

Tusen takk kei! :) Hvordan går det med deg og prøvingen? Ser at du også sliter med lange sykluser. Hvorfor får du ikke noe for det? :)

klem

Skrevet

For en herlig historie! GRATULERER!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...