alvevinge Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Noen andre som har hatt det mens de har gått gravide? Regner ikke m at det er all verden å bry seg om?!?
maimora Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Jeg fikk tidenes diare 3 minutter etter vannet gikk. Hadde det i 1 døgn, skikkelig heftige greier. Jordmor på sykehuset sa det ikke var unormalt at kroppen tømmer seg for å gjøre seg klar for fødsel.
alvevinge Skrevet 12. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2011 Får ikke håpe det er det som skjer nå for er bare 30 uker på vei...men ligger 2. natta til observasjon på sykehuset nå pga andre ting så da er jeg evt i trygge hender...
Lillegull2011 Skrevet 12. september 2011 #4 Skrevet 12. september 2011 Jeg har hatt vekslende mellom diaré og forstoppelse så og si hele svangerskapet. Kanskje 2-3 dager med hver. Tror ikke du trenger å bry deg så mye om det med mindre d varer lenge og at du føler deg dårlig i tillegg, med feber f.eks. Pass på å drikk mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå