Gå til innhold

stokke xplory barnevogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring med stokke xplory barevogna?? har falt helt for denne til vår lille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ingen erfaring men har en å selge: med bag (brukt) og helt ubrukt ny i eske sportsdel.

vi fikk denne nylig og kjæresten mener vi ikke har plass til den, dog jeg GJEEERNE skulle prøvd den, men tre vogner får nok holde.

om du skulle være intressert tenkte jeg å ta 5-6tusen for den, har masse ekstra trekk ol til bag delen

Skrevet

hvilken farge har du den i da? jeg bor på gran canaria så d blir kanskje litt dyrt å få sendt den hit?

Skrevet

på gran canaria kan jeg tenke meg det er en super vogn.....men husker jeg irriterte meg over at det var liten plas til varer etc.....

Skrevet

fargen jeg har på vogna er lilla!!

vet ikke hvodan det er å sende slike ting jeg, både med tanke på at det kan bli ødelagt og hvor mye det koster!

men jeg kan jo undersøke det dersom du vil??

Skrevet

vi har bestemt oss får å kjøpe en helt ny en vi til vår første fødte :)

Skrevet

Selfølgelig er den flott. Den på FINN.NO med pels er nydlig og sjå. Men så kommer sannheten Den er fin til bruk vedr land som ikkje har fortaus kanter og sol heile året. Hjula vart fulle av snøv så stoppa alt opp. Liten plass til hansling knapt ein pose med varer. Fortauskanter var den ill og få opp på kanten. Men jeg ville heller hatt ei vogn som ein kommer fram med og er plass til barnet. Få plass til varer når ein handler og da. Om vel 6 til 7 mnd ser du itte ei ny vogn. Ville heller priotert SIMO eller EMMALJONGA.

Søstra mi hater den vogn og vart ny vogn etter 6 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...