Gå til innhold

En skikkelig nedtur... *syt og klag*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å være 5 dager over termin og finne ut at man fortsatt er umoden på jordmorkontroll... DET er jaggu-ti-meg kjipt det! Jeg kan selvfølgelig ta feil sier jordmor trøstende, men det ser ikke ut til at det skal bli baby nå de første dagene i hvert fall. :-(

Nei, vel... Ble så innmari skuffa! Og det hjelper egentlig ikke at venner som hadde termin etter meg føder på rekke og rad, selvom jeg virkelig unner dem det av hele mitt hjerte, selvfølgelig.

Unnskyld for syting og klaging! Vet jo at jeg har masse å glede meg både over og til! Og uansett så er det jo max en uke igjen, sånn ca i hvert fall...

Masse lykke til dere andre. Kan jo håpe på fullmåne-effekt i natt, likevel?!? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg, på min 11. overtidsdag. Skal ikke på overtidskontroll før i morgen, så blir spennende å se hva de sier. Ingen har sjekket modenhet/åpning hos meg noen gang ila. svangerskapet - så jeg har virkelig ikke peiling!

Skrevet

Kjære deg, Nosferia!

Masse, masse lykke til i morgen! De bør vel heller handle enn å prate på den 11. overtidsdagen! (Okei... Fortrinnsvis begge deler, men du skjønner hva jeg mener! :-D)

Jeg ble fryktelig motløs i sted, men oversender herved all medfølelse til deg, som allerede har gått 6 dager lenger enn meg på overtid. De må ha vært laaange!

Men snart er det vår tur! Veldig snart, for deg! Krysser fingrene for natten/morgendagen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...