Gå til innhold

enkel og god dessert...til 15 stk....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei... på lørdag skal jeg ha besøk av 15 kollegaer...vi skal spise deilig tapas..og den kommer ferdig på døren...men så tenkte jeg kanskje at det hadde vært greit med en søt avslutning på måltidet,,,,

 

Har noen et forslag? noe søtt og godt og gjerne med sjokolade ( jeg er sjokoladeelsker...kremt...) og som gjerne er enkelt å bare ta i hånden og spise...evt bare fra et lite glass med skje...jeg er helt tom for ideer...

 

på forhånd takK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Langpanne sjokoladekake.. elller om det skal være litt mer fancy: sjokolade mouse- nam! Panacotta er også deilig. NÅ ble jeg godtesyk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du en god oppskrift på sjokolademousse?

 

Jeg tenkte også på noe ala sånn der hjemmelaget konfekt eller noe sånn........ noen gode oppskrifter ute og går??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er bestandig sulten etter tapasmåltider. Det er aldri nok mat og det tar en evighet å spise seg mett. Derfor foreslår jeg en mettende desert som stekte epler med rosiner, nøtter og honning, gjerne med is eller krem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oreo ostekake på glass. Kan gjøres klar på forhånd oxo :) knus oreo bland m litt smeltet smør, pisk kremost naturell med melis, pisk KrF fløte til krem. Bland ostekrem og krem sammen, legg kjekssmuler, kremen og kanskje deilige jordbær i noen lag i et høyt glass! Jeremy nydelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...