Gå til innhold

Noen som har blitt satt i gang med cytotec, som har positive erfaringer?

Anbefalte innlegg

Jeg skal bli satt i gang i morra, men gruer meg noe helt forferdelig, da jeg ble satt i gang sist med cytotec, som førte til både det ene og det andre (styrtfødsel, dårlig baby, atoni osv)

Noen som har positive opplevelser å dele? Trenger virkelig noe oppmuntrende nå :)

Fortsetter under...

Nei, jeg er 37+2 i dag, var det sist gang også...Skal jeg be om epidural fra første rie? Sist gang så fikk jeg helt syke rier fra første ri, jordmor sa jeg skulle få epidural, men jeg rakk jo ikke det siden det gikk så fort. Så skulle gjerne hatt epidural før jeg fikk rier, men vet jo ikke når de starter...

Annonse

jeg hadde stormrier i 9 timer, tryglet og ba om keisersnitt..jordmoren måtte tvinge anestesilegen til å sette epidural, men da ble alt fantastisk! Helt sant, rolige kontrollerte rier uten topper, og faktisk helt smertefri forløsning:)

Hvis noe kan berolige deg så er du ihvertfall ikke førstegangs denne gangen, og dermed på en måte litt mer moden:)

Jeg ble satt igang ved 35 + 4, begynte med stikkpiller. Skjedde lite ved første, og fikk en til 4 timer senere. Etterhvert fikk jeg også drypp.

Jeg hadde en finfin fødsel, uten epidural, og det var mye mindre vondt enn jeg hadde fryktet. Den forløp normalt, og 15 timer etter første pille var ungen ute. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...