MammaMø med to små Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Må man ha sånn spesiell gel for å kunne bruke den? Får den liksom ikke til å virke jeg da.. Det suser i hodetlf og blir mer stille når jeg tar den over magen.. men finner ikke hjertelyd i det hele tatt. Hverken babyen sin eller min egen.. og min egen burde jeg jo høre
Dahleramp1981 Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Jeg brukte masse aloe vera gel. Fikk det heller ikke til uten... Kjøpte bare en billig en på Nille. ;-D
prøver1991 Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 jeg har aldri prøvd dette, jeg var på gynekologisk ultralyd og da kunne jeg se hjertet slå
MammaMø med to små Skrevet 12. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2011 har prøvd med både bodylotion og babyolje.. ingen av de funket.. Men syns den suser så lite? altså når man hører hjetelyden hos legen hører man tarmene suse og det romler masse i magen osv... nå er det bare så svak susing at jeg må lytte ekstra for å høre noe som helst...?! Skal det være sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå