ballerinaen_ Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Har ikke vært syk i det hele tatt hele graviditeten, men nå har jeg selvfølgelig blitt det.. Feber, snørr, skallebank, vondt i kroppen. God gammaldags forkjølelse Har under 3 uker til termin og har de siste dagene hatt masse maserier osv osv.. Ikke at dette må føre til noe, men kjenner jo jeg blir litt engstelig OM det skulle føre til noe nå med denne formen :-/ Hva hvis fødsel skulle sette i gang nå, vil det foreløpe som normalt, eller ville de feks tatt keisersnitt da?? Hadde Ks sist og vil ABSOLUTT ikke ha det igjen ! Noen som har født mens de var litt pjuskete?
jobber med saken har klart det Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Kjenner meg igjen der:( Ble kraftig forkjølet for noen dager siden. Er bedre nå, men fortsatt ikke helt i form. 6 dager på overtid. En venninne av meg fødte med syk med høy feber, så det er tydligvis mulig...
ballerinaen_ Skrevet 12. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2011 Huff, det må jo ha vært helt forferdelig å føde i slik en tilstand :-/ Jeg syns bare det å ligge på sofaen er slitsomt :-p hehe.. Du får ha masse god bedring. Håper du blir helt frisk til fødselen setter igang !
jobber med saken har klart det Skrevet 12. september 2011 #4 Skrevet 12. september 2011 Tror det var det og.. det tok 15 timer:( Tusen takk:) Håper du og blir frisk!!
Urf Skrevet 12. september 2011 #5 Skrevet 12. september 2011 Huff, melder meg også på her. To uker til termin og 8. dagen med feber, utrolig slitsomt og såååå kjedelig om jeg må gå igjennom fødsel i denne formen... Jordmor har prøvd å berolige meg med at kroppen klarer å samle de kreftene som må til for fødsel uansett men at man da blir desto mer sliten etterpå. krysser fingrene for at vi blir friske fort alle sammen før det setter igang!
ballerinaen_ Skrevet 12. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2011 Nei, så kjedelig :-/ Er tida for forkjølelse nå.. På en måte "ok" og få shiten nå også, så er man ferdig med det. Er jo ikke noe særlig om man skal bli sjuk når lille har ankommet heller. Nei, vi får legge oss godt under teppene -samle krefter og bli friske Godt jeg har en snill mann som varter meg opp og tar seg litt mere av de to andre barna vi har imens
♥tosmåtroll♥ Skrevet 12. september 2011 #7 Skrevet 12. september 2011 åårhh..kjenner meg igjen!!! Har hosta som en gal i over en uke nå!! Er så utrolig sliten i magen, og har masse kynnere i tillegg...håper det går over FORT!!! Ser ikke for meg å klare å presse ut noen unge i denne tilstanden! Men...litt over 2 uker igjen, så regner med å bli frisk da :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå