Gå til innhold

Er så lei av å ikke bli gravid! :-(

Anbefalte innlegg

2 år siden vi begynte å prøve, 2 år med negative tester, 2 år med frustrasjon, 2 år med lengsel og håp, 2 år med.... :-(

Det går ikke utover min hverdag, heller ikke gleden over at andre blir gravide eller får barn, men jeg blir selv bare så lei av at det ikke blir min tur igjen :-( Orker ikke utredninger og ting for vi vet at alt er greit med oss begge, er bare vanskelig å få spiren til å sitte denne gangen enda vi treffer eggløsning mnd etter mnd :-(

Uff, sutreinnlegg ja, men måtte bare få det ut av systemet :-)

Fortsetter under...

Tar du noen medisiner? Var en sak her for noen dager siden om at medisiner kunne hemme fruktbarheten veldig. Ibux var nevnt.

Bare en tanke...

Føler med deg. Jeg begynte å tenke på samme vis, enda vi brukte "bare" 8 måneder før den satt. Lykke til videre med prøvingen. Plutselig "vinner dere lottoen" og blir foreldre igjen.

Du kan absolutt ikke vite at alt er i orden nei. Ting skjer med kroppen ettersom man blir eldre.Det finns par som har barn og de fikk til det greit, men når man skal prøve på nr 2 så er det blitt noe tull og de må igjennom ass.befruktning. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men greit å få sjekket ut uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...