Gå til innhold

Vil savnet etter flere barn bli borte..?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi fikk tre barn ganske kjapt, før fylte 30, og deretter ble mannen min sterilisert. Det har gått noen år nå, og jeg merker at jeg i større og større grad blir trist av tanken på aldri å skulle få flere barn. Jeg elsker de tre jeg har, og bruker masse tid og energi på dem, både sammen og hver for seg. Men jeg føler ikke jeg har fått mange nok. Det høres sikkert teit ut, men det er akkurat som om jeg ikke føler jeg har fått hele barneflokken min ennå! Samtidig vet jeg jo at det ikke er et tema, siden mannen min er sterilisert.

 

Men vil dette savnet forsvinne etterhvert, eller vil det bli verre og verre?

Jeg kan legge til at begrunnelsen for steriliseringen var at vi ikke ønsket flere enn 3 barn pga jeg har hatt kompliserte svangerskap og fordi mannen min vel egentlig var fornøyd etter 2 barn. Hehe. Så dette er ikke noe "usagt" mellom oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer litt på det samme. Har fått tredjemann for 3 måneder siden, og sliter med at det er siste babyen min. Koser og koser med han og elsker denne tiden - selv om han har kolikk!!

 

Samtidig vet jeg jo at det er slitsomt med barn, og jeg føler nå at jeg ikke har nok å gi av meg selv til de største, særlig eldstemann som er litt stille av seg og ikke krever så mye som f.eks mellomste.

 

Er du helt sikker på at mannen din er ferdig fremdeles? Det går jo an å gjøre om en sånn operasjon dersom dere blir enige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...