Gå til innhold

Hva med name-it vinterdress?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bor på sør-vestlandet=MYE vått vær, og min daværende treåring hadde name it dressen i fjor. Både vi og bhg var veldig fornøyde-var ikke våt EN eneste gang. Kan ikke si vi merket noen forskjell på Name it og Reima som vi har hatt tidligere år, like tørr og varm som vanlig:) Kommer til å gå for Name it i år også:))

Ja, den kom ut veldig høyt i test i fjor, og den hadde det skjønne stjernemønsteret i år. Falt helt pladask for det og skulle gå å få tak i en. Men jeg hadde den i hånda i 2 sek. og hang den rett tilbake. Den var tung og så skuffende stiv. Da kan den være så vann, vindtett og pen og billig som den vil for min del. Ble ikke noe name it dress, men tror jeg går for ticket2heaven i stedet.

Annonse

Nea var to da hun brukte sin og må si at den overhode ikke var praktisk på en som ennå ikke er 100 % stødig og sterk i bevegelsene sine.

Hun var tørr og varm, men det var også det eneste positive. Tung og stiv å bevege seg i samt pga fleece på innsiden i stede for glatt stoff var ikke bevegelsen inne i dressen like fleksibel.

Alle som jobbet i barnehagen ga tilbakemelding på dressen som samsvarte våre opplevelser. Reima er dyr, men det er også det eneste negative med den mener jeg.

Det to første dressene til poden var Name-It. Dresser da frå 2006.. De hadde god passform til en 1-1,5 åring, og var ikke tumg/tykke/klumpete... De holdt iallefall varmen her på Sunnmøre.. Hadde en lett og god for tre år siden også, men tror det nå er nytt tykkere og stivere stoff...

Det viktigeste er å ikke velge bevernylon med tykt teddyfor (ala Spar Kjøp) til så små barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...