Light of my life Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 ....for å få fart på sakene? Er livredd for å gå over siden de tar bort lystgasstilbudet på Ullevål 1 okt Er det noen grunn til at hun kan si nei så nære termin?
miepia30 Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 jeg er 40+0 og fikk nei av jordmor i dag. Hun ville ikke, for jeg er ikke på overtid ennå..... ( men jeg har juksa og blitt strippa hos lege allerede men det har jeg ikke fortalt jordmor for jeg var hypp på en runde stripping til )
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Den som ikke spørr, får ikke svar ) Jeg skal til jm på Torsdag, da har jeg 11 dager til termin. Hun har gitt meg tilbudet om modningssjekk, klart jeg takker ja til det. Å er jeg moden, kommer jeg til å spørre om stripping
Light of my life Skrevet 12. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2011 Aha, så kanskje be om modningssjekk først da? Er førstegangs så vet ikke helt hvordan disse tingene fungerer... :&
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 12. september 2011 #6 Skrevet 12. september 2011 Spørr i vei du ) Kan jo være jm di er en av den greie garden. Men første s.skap så spurte jeg i uke 39 om sjekk... fikk nei. Men da jeg sa at slp hadde gått, så var det en annen tone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå