Gå til innhold

Tillbaka på ruta Nr 1...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom från jm nu, min största frukt blev sannhet! Fortsatt 2,5 cm öppning!!! Trodde denna helvetes natten kunde rigga på det till 3 i alla fall!!

Efter en häftig runda med stripping, var så heldig att mormunnen låg längre upp denna gång(!) så innan hon ens kom till var jag nästan spy färdig och väldigt svimmel... Nu ska vi lägga oss och pröva att sova. Maserierna som var på förmiddagen verkar ha tackat för sig! Så då får vi i alla fall passa på att fylla sömnlagret lite-tömde det ganska gott inatt.

Har fått ul timme för att kolla det berömda fostervattnet på onsdag...så nu är det bara att VÄNTA!! Heja heja!

Kram på er tjejer!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo ett pluss, hade spår av blod i urinen..ska visst också vara ett tecken det oxå - någon med erfarenhet?

Har inte haft någon blödning än. Bara mycket gult slemmigt utflod idag.

Natti natt för ett par timmar :)

Skrevet

bra du fikk en ny runde stripping, kan være alt som skal til det :)

Skrevet

Æsj.... føle med deg. Prøv å slapp av du, det trenger dere. Om ikke annet så skal du få se han i magen på Onsdag hvertfall, men ønsker deg i actio egentlig. *klem*

Skrevet

Ånei!! Håper du får sove godt nå, å at du våkner til et smerteh@lvete uten like som fører til fødsel!! Å at du da er helt uthvilt og klar for det hele :)

Sov godt så lenge!

Skrevet

Huff...får håpe denne strippinga hjelper på å få ting i gang nå da!! Er du over termin nå? Ser for meg at min kropp også har tenkt til å lure meg en go del ganger før det skikkelig smeller.....utrooolig plagsomt når man er utolmodig og vil treffe sin mageboer NÅ!!

Skrevet

Hm.. Var väldigt possitiv imorse men nu känns det mörkt! Har sovit ett par timmar. Roat sig i magen betrakligt...

Jm sa det var svårt att komma till idag --- och det kände jag(!) fick bekräftat att hon bokstavligen hade inne hela knutnäven(!) inte rart det gjorde ont :s

Så vet inte varför jag sitter med den känslan men tror inte det kommer ske ett skit jag! Men samtidigt - då kan man ju inte bli skuffa!

Nu ska jag vräka i mig en hamburger tallerken - har nästa inte ätit idag. Så ska jag jammenmig dra i butiken och handla massa godis till ikväll - idag är min termin dag. Det kan man alltids fira!! ;0)

Skrevet

Har roet seg her også, så blir nok hengende på BIM i kveld - kanskje kjøpe litt snop også, for å feire terminen din :D Det finnes alltid en grunn til å feire!

Kos deg med junkfood, vel fortjent etter en slik dag!

Skrevet

Ja klart vi alla här inne ska fira min termin!!! Go ide!! Hamstra godisså sitter vi här och skriver hormonella och fulla av socker kickar!! ;0)

Skrevet

Høres ut som en meget god plan, faktisk :) Tjohei!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...