popstar Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Jeg og minn mann begynte å prøve for 3,5 år siden. Ingenting skjedde, og jeg gikk til lege. Fikk dårlig resultat på blodprøver, 16 i fsh. Fikk deretter prøve 3 pergokurer, nada resultat. Ble spontant gravid mars i fjor, men mistet desverre. Ble spontant gravid igjen februar i år, men det gikk heller ikke. Prøvde ett ivf i oktober i fjor i Porsgrunn, med hestedose av medisiner. Fikk ut ett egg!!!!! ETT!! Skuffelsen var enorm, og det ble ikke befruktet. De fikk meg også til å ta AMH-test, som viste seg å være lavest av lav. De fortalte meg vel at sjansene var minimale, og at ED eller adopsjon ville være utmerket å begynne å titte på. Jeg var knust!! Ikke ett eget barn å få holde i armene, ikke mitt kjøtt og blod!! Bestemte oss for å prøve ett privat ved Aleris, begynte på hestedose igjen der i Mars, fikk ut to egg. Ett råttent og ett flott. Det flotte egget er nå en liten gutt i magen min, som driver og sparker og styrer:) Jeg hadde altså alle odds mot meg, men jaggu klarte vi det selv!!! Dere som sliter finner uttallige slike historier på nett, det er derfor viktig å ALDRI GI OPP!!!! Never, ever, ever.......... Til slutt så sitter`n, og da er livet kun en dans på roser:) Masse lykke til og ikke gi opp!!! Stor klem fra Popstar og Lillegull i magen:)
Rooxy Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 ÅÅÅÅÅÅ, gratulere så masse med gutten i magen!! Trenger virkelig sånne historier med lykkelig slutt Gir iallefall meg masse pågangsmot og håp:)
TanteTroll Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Hurra for popstar! Jeg tenkte på deg her om dagen, og lurte på hvordan det gikk med deg, så det var fint med en oppdatering fra deg! Så koselig med en liten gutt - håper du er i form og nyter svangerskapet! Vi venter på resultatet fra første forsøk hos Aleris. Test om en uke - det blir spennende:-) Er veldig fornøyd med Aleris. Klem
HH72 Skrevet 12. september 2011 #4 Skrevet 12. september 2011 Hei, flott å høre at det går så bra! Du inspirerer meg til å fortsette da jeg har omtrent identiske hormonverdier (og ble gravid samtidig med deg i april, men hadde dessverre en SA i uke 14). Ruger nå igjen på to embryo etter innsetting fredag 9/9. Lykke til med videre ruging, du fortjener at siste trimester, fødsel ogbarseltid går som en lek:-)
Gjest Pippi9 Skrevet 12. september 2011 #5 Skrevet 12. september 2011 Takk for solskinnshistorie - suger den til meg akkurat nå når jeg selv teller på knappene om et aller siste forsøk :-)
popstar Skrevet 13. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2011 Man blir veldig motløs av dette, og får mange tunge tanker. Men hvis man er iherdig og står på, så vil man få resultat. Har sett altfor mange historier som har endt lykkelig her inne, enn motsatt. Stå på, damer.....til slutt går alle med struttemage og koser seg:) HH72, lykke til med rugingen, du skal se det blir tvillinger på deg nå Stor klem
popstar Skrevet 13. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2011 Også glemte jeg jo Rugekassa!!! Masse lykke til, vi fikk det også til på Aleris:) Jeg har bare godt å si om de, fantastisk dyktige. Du skal se det blir positiv test på deg. Barn som blir født rundt 2012 er kjærlighetsbarn, da vi går inn i en ny epoke......som er fyllt av kjærlighet:)
Lillie Vanillie Skrevet 13. september 2011 #8 Skrevet 13. september 2011 Gratulerer popstar, lykke til med alt som ligger foran deg :-) veldig stas å lese om alle som lykkes til slutt, for det gjør jo faktisk de aller, aller fleste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå