15.mai :) Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Har ikke hatt noen murringer før nå. Pleier å ha det ca en uke før mensen. Og det kjennes skikkelig som mensen er på vei. Men gravidtesten er helt tydelig positiv. Hjelp, håper ikke kroppen prøver å støte det ut.. Noen som har det samme?
MammaMø med to små Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Helt helt vanlig:) Tror jaggu det er et innlegg av denne typen annen hver dag her inne:) hehe... jeg er blant en av de som spurte om dette sist jeg gikk gravid:) Det er livmoren din som strekker seg og forbereder seg på prøvelsen den skal igjennom:)
TurboMaria Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Jeg håper hvert fall det er normalt, for jeg har det. Er ca 5+2 i dag. Men hva mener dere egentlig med murringer? For noen ganger er det bare en følelse jeg har, av at mensen snart kommer, men andre ganger er det skikkelige menskramper. Håper begge deler er like normalt?
MammaMø med to små Skrevet 12. september 2011 #4 Skrevet 12. september 2011 Ja alt er like normalt. Så lenge man ikke har skikkelige smerter eller blør er det ingen grunn til bekymring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå