Gå til innhold

Da endelig kom hu 11 dager over !!!! den ble kjempe lang å litt rotete!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jah les : 11 dager!!

og det her var 3 e man :S

begynte fredag kveld med litt mer tak og litt kortere tid mellom 15 min ca

ingenting å hurre for men skall si dere det gjorde vondt, mer vondt en jeg kunne huske og enda det var så lang tid mellom :S

sån holdt jeg på i hele natt og med vær rie ble jeg helt ødelagt for det rulla liksom ikke i gang neida det sa bare pang så var ria på max og over 1,5 min vær gang , dem var rett og slett for harde for meg og jeg har 2 naturlige fødsler ( den ene med lystgass) bak meg.

Gløm att jeg klarer det her tenkte jeg!!

ringte sykehuset ved 6 da var det 11 min mellom fick lov å komme in om jeg ville for jeg sa som sant var att det her greier jeg bare ikke selv!!

plutselig ut av det blå hagla riene på meg med 2 3 min mellom og når dem varte så lenge som det gjorde ble det ikke mye pause svigerfar og mor kom å vi fick kasta oss i bilen (den grusome bilturen) ca 35 min tok det å kjøre 'GRUSOMME* hehe kom oss in å jeg sa att jeg skulle ha allt å mer epidural å stickpiller og allt som fantes da sa jordmor att hu måtte først undersøke meg og se om det var på gang. Husker jeg sa att er det ikke mer en 2 cm nå så gir jeg opp da får dere gjøre dette selv *hah* hu fant nå ut att det var på 3 cm (ikke mye å hurre for den heller etter jævel riene) fick ikke epidural føre vi kom till 4 i alle fall!! sa att dem fick gjøre færdig allt av utstyr så att når vi kom till 4 skulle det være å bare sette den å det gjorde dem!

lyst gassen ble prøvd å sugd i så klart kasta jeg opp men en må bare få i seg gassen bli litt kvalm eventuellt kaste litt opp så er kroppen vandt med gassen og da går det helt greit sa till jordmor for 5 e gangen att det her klarer jeg ikke dem må få gitt meg noe mer så fick till slutt petidin som sammen med lystgassen tok litt av smerten, plutselig hyler jeg ut høy som ett hus på lystgass att hu må undersøke meg føler så igjen den trykke trangen noe hu gjør 6 cm å jeg bare " å ja kjente så igjen trykketrangen" men da sa hu l att nå får du snart epidural ( hu visste jo det var før sent men for å holde meg rolig å blid) vi var inne kl 06,45 hu undersøkte meg på 6 cm ca 07,40 gick ut av rummet samboer tok bilde av meg 07,52 da om det en rie og så hyler jeg ut igjen pressrier Hu kommer ( for der komm det trykke trang å dem urbrøls lydene) samboer fick så vidt sagt hææ?? så kommer jordmor in heldigvis å jeg fick sagt att hu kommer hu kommer da ble det fart på folka skall jeg si ;) kl 07,59 var hu ute på 2 3 press så fra vi kom in till hu var ute tog det 1 timme og 14 min!!! og riene ble ikke nede i 2 3 min føre kl 6 på morran så det gick unna! skjønner hvorfor jeg hadde så harde rier nå i etter tid!!!

jenta veide 3720 og var 53 cm lång og alldeles nyyyydelig!! amminga funker og allt er bare bra

kom hjem i går etter ett døgn så nå har 3 barns mor tillværelsen så smått gått opp for meg! :)

lykke till dere andre på siste ettappe!!! det er så verdt det......etterpå... ikke føre ;)

like ny forelska har jeg og blitt en tror det ikke er mulig men det bare kommer så naturlig!!

tack for meg:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis!! Hørtes ganske intenst ut ja :o)

Skrevet

Gratulerer med prinsessen!! Nyt tiden :)

Skrevet

Gratulerer med lillepia og vel overstått.

Skrevet

Gattis hi hi det är såå stas att mässandes upplevelser!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...