Gå til innhold

Jentenavn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tre stykker vi har tenkt på: Frida Emilie, Frida Johanna og Johanna Emilie. Men vet ikke hvem vi skal velge. Hvem er finest synes du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal dere bruke begge navnene i dagligtale? Hvis ikke, liker jeg Johanna veldig godt, men jeg synes at kombinasjonen var tung. Hvis begge navnene skal uttales daglig, så synes jeg Frida Emilie ruller best på tungen.

:-)

Skrevet

Jeg synes ihvertfall at Johanna Emilie ble en veldig tung kombinasjon, så jeg ville ikke valgt det.

Hvis det skal brukes som dobbeltnavn i dagligtale, klinger Frida Emilie best.

Frida Johanna er litt tyngre å si, men har egentlig litt mer klasse over seg. Hvis mellomnavnet er mest på papiret, ville jeg nok valgt Frida Johanna.

Emilie er jo veldig koselig, men det er så veldig mye brukt at det har mistet litt av sjarmen det hadde. Både Frida og Johanna er koselige navn.

Skrevet

Skal bare bruke det første navnet i det daglige ja.

Skrevet

Siden jeg overhodet ikke liker Emilie, men synes Frida og Johanna er veldig fine stemmer jeg på Frida Johanna selvom det er tungt. Frida Johanne kan jo være et "lettere" alternativ?

Skrevet

Av de synes jeg Frida Johanna var finest. Synes Frida er kjempe fint men hadde kanskje vært enklere å uttale om det var Frida Johanne.

Skrevet

Liker ikke Frida. Johanna synes jeg er nydelig. Emilie er for mye brukt etter min smak, men jeg villle nok stemt på Johanna Emilie, spesielt siden navn nr.2 er mest på papiret.

Skrevet

Tusen takk jenter.. Heldigvis er det en stund til prinsessa kommer, så vi har god tid til å finne ut hva det blir for navn.. Liker alle sammen like godt

Skrevet

Emilie er ikke blant mine favorittnavn, mens de to andre navnene likte jeg.

Ut av de du nevner over, ville jeg derfor godt for Frida Johanna. Eventuelt Frida Johanne for lettere uttale.

Eller kanskje bare Johanna.

Skrevet

Jeg veit ikke, ble litt tungt :-) Helt Frida aleine, men hvis de skal være to navn så sier jeg vel Johanna :-)

Skrevet

Jeg syns Johanna Emilie var finest. litt tungt, men veldig fint ;-)

Skrevet

Det var vanskelig, synes alle tre er fine. Tror jeg stemmer på Johanna Emilie. Flott kombinasjon :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...