min<3 Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Detter spm er nå helst til de som bor i Oslo/Akershus området siden det er der jeg bor:) Hvor mye klær har deres små på nå om dagen? (tassen min er 15 uker) Bruker dere f.eks strømpebukse,ullklær? Jeg syntes det er litt vanskelig...ligger han i vogna er han jo alltid god og varm syntes jeg. Vi har en gammel bil (ny bil kommer denne uka,jippi:) og den gamle er så sinnsykt varm inni,men det er jo kaldt ute på morgenen...og han hater og kle av og på seg:/ Hm..ble mange tanker og ganske rotete,men glad for svar:)
Regina Phalange Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Dette lurer jeg på også :-) Min er 13 uker. Jeg bruker foreløpig bare body, bukse og sokker. Har tatt frem noen lette luer igjen som jeg setter på om knerten skal bæres til bilen feks. Men som regel så fraktes han i vogna, og der er det som du sier godt og varmt.
Maitrollet Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Har på body, bukse og ullsokker (veldig kald på føttene). På kalde dager er bodyen i ull, også bytter vi ut buksa med ullstrømpebuske. Det holder i massevis både inne og ute i vogna, skal mini ut i bilen tar vi bare å legger over et teppe som vi tar av når bilen blir varm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå