EFM Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Visste igrunn ikke hvordan jeg skulle formulere overskriften, men det jeg lurer på er når det blir en risiko for å starte fødselen ved sex
EFM Skrevet 12. september 2011 Forfatter #2 Skrevet 12. september 2011 Glemte å skrive at etter sexen i natt fikk jeg 3 ganske kraftige kynnere eller maserier
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 12. september 2011 #4 Skrevet 12. september 2011 Er vel ikke noe fasitsvar på det du spør om tror jeg. Sæd kan være med på å gjøre deg moden, når du er det - kan den hjelpe på i åpningsfasen (tror jeg) Det er vanlig å få kynnere i etterkant av orgasmer. Tror ikke du skal se på sex som en "risikosport" Barnet kommer når det er klart, sæden hjelper på - men tror ikke sex i seg selv kan gjøre at man går i fødsel med mindre kroppen er klar!
maimora Skrevet 12. september 2011 #6 Skrevet 12. september 2011 Jeg har heller ikke noe fasitsvar, men min egen erfaring er at fødsel nr 2 startet med vannavgang 3 timer etter sex, jeg var da ikke moden, og ble satt i gang etter 3 døgn, jeg var da i uke 36. Fødsel nr 3 startet med vannavgang 3 timer etter sex denne også, det var på søndag, i går var jeg ikke moden, blir satt i gang i morra. Jeg er da 37 + 3
jobber med saken har klart det Skrevet 12. september 2011 #7 Skrevet 12. september 2011 Jeg er 6 dager på overtid, og legen sa i dag at sex kunne starte ting. Så da kan det vel ikke være farlig? Leste ett sted at man måtte ha sex minst to ganger daglig i 3 dager for at det skulle ha innvirkning?? En ting som skal få fart i sakene er brystvortestimulering, eller å legge en varm klut på brystene.... da blir det frigjort oxytocin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå