beccis'en Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Hvor stor er slimproppen? Hvordan vet man om hele er gått eller om det bare er litt? Hehe. Sikkert veldig dumt spm:P
Hegeveronica Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 må bare si at jeg har født 4 barn og aldri sett den berømte slimproppen.
3barnsmor123 Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Jeg har født 2 barn, riktig nok han ene med ks men aldri sett den besrømte slimproppen jeg heller!!! Men håper jo litt at jeg ser den denne gangen her
♥tosmåtroll♥ Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Den kan gå litt og litt...men sist svangerskap kom min ut som en liten klump/glassmanet lignende ting...helt blank.Tror det kom litt slimete utflod et par dager først. (ofte har disse klumpene blodstriper i seg!)
beccis'en Skrevet 13. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2011 Slimproppen min begynte å gå i går, og nå kommer det litt og litt hele tiden. Ligner virkelig på en glassmanet! Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå