Mamma i lykkerus Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 I dag har jeg 19 dager igjen til termin og planen er å reise på sykehuset kl 11.10 for ultralyd. Skal se om lillegutt har snudd seg til sete slik jordmor frykter eller om han bare ligger så langt nede at de ikke kjenner hode. Jeg er spent! Etter det skal jeg vaske og rydde her hjemme etter en sofahelg med kjæresten. Og prøve å lage hjemmelaget blomkålsuppe for første gang! Hva er planen deres for dagen?
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Planen for dagen er å få gjort litt husarbeid, for kanskje å få disse små-vondtene til å bli ordentlige vondter Masse lykke til på kontroll i dag!!
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Planen for dagen er å få gjort litt husarbeid, for kanskje å få disse små-vondtene til å bli ordentlige vondter Masse lykke til på kontroll i dag!!
Mamma i lykkerus Skrevet 12. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2011 Så herlig, ønsker deg masse ordentlige vondter og rent hus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå