Gå til innhold

Kan jeg vinne mannen min tilbake tror dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min mann og jeg har levd lenge i ett platonisk ekteskap.Nå er det helt slutt,dvs vi er ikke kjærester men bor under samme tak.Vi krangler ikke med roping og skriking og samarbeider i grunnen greit om mange ting.Det er flere sider ved han jeg misliker og det samme føler han for meg.MEN,jeg har tenkt en del i det siste og funnet ut at gresset i grunnen ikke er grønnere på den andre siden,så jeg har tenkt å kjempe.

 

Jeg skal slutte å røyke

Bli normal vektig

Bruke mindre penger

Bli en perfekt husmor

 

Vet at jeg høres ut som en pleaser men det er jo for min egen selvfølelse også....Så spørsmålet er,tror dere jeg får han tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De første 3 tingene er jo minst like viktig for deg selv og selvfølgelig burde du begynne med en gang. Bli en perfekt husmor ser jeg ikke behov for med mindre du er hjemmeværende, jobber du selv er man 2 om husarbeid.

 

Mannfolk er som regel ganske enkle, blir du mer attraktiv, dvs slankere, bruker litt sminke, pene klær og ikke minst går ut og har kontakt med andre vil han nok huske at han ble forelsket i deg før en gang i tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresset er IKKE grønnere på den andre siden. Hilsen en som trodde det og nå er eksen min sammen med ei annen dame, mens jeg angrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk 08:02 det var det jeg trengte å høre :0) Mannen min er vel ikke mer komplisert enn andre.Selvfølgelig er det for min egen del også.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også på følelsen av at i ditt tilfelle er gresset grønnere på andre siden..

 

Men. Siden du absolutt ikke vil, meld deg på et selvmestringskurs og meld deg inn i et treningsstudio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle målene der er jeg enig i, de kan gi deg et bedre liv, utenom den siste der. Hva er en perfekt husmor og finnes de egentlig??

 

Kjemp du om det er det du vil. Jeg synes det er viktig å kjempe litt for hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har alle muligheter til å få ham tilbake.

 

Men gjør de tingene for DIN skyld, ikke for hans. Og for guds skyld: Snakk med ham!!! Ta opp temaet, spør hva HAN synes dere skal gjøre for å komme nærmere hverandre igjen, si at du savner forholdet deres osv.

 

Og som noen andre sier: De er ganske enkle.....

 

Og jeg forstår så godt at du ikke orker å begynne på nytt. Been there...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...