Gå til innhold

Har jeg hatt SPONTANABORT?


Heidi(GutOktober07)(Mai2012)

Anbefalte innlegg

I over en uke nå har jeg gått med kvalme, brekninger, svetter som en gris, svimmelhet, veldig trøtt, vondt i hodet og mensensmerter. Mens smertene dør bort etter hvergang dem kommer og dem kommer ofte. Men har tatt 4 graviditetstester, 3 ugyldige og 1 negativ. Har ikke hatt sikker prevansjon.

 

Formen nå er igrunnen bra. Men veldig vondt i hodet hverdag, og inni mellom anelse av kvalme. Men torsdag kom der en slimete klump, med litt slimete blod ,(Dagen jeg skulle ha mensen). Klumpen så nesten grå rød ut (Sorry detaljer). Siden det har det bare komt noen små dråper rosa rød blod med slim, men dette etter samleie. Det er så lite at jeg trenger ikke noe bind/tampong. Har ikke hatt noen smerter under dette, annet en stikking i underlivet. Har forstått at etter spontanabort så blør man mye og har smerter, noe som ikke har skjedd meg. Skulle hatt mensen 8 sep, men ikke kommet. Har jeg først mensen, så kommer det gjevnlig med smerter.

 

Har nylig flyttet, blitt samboer. Så har akkurat ordnet ny fastlege, og vet ikke om det er registrert hos lege senteret. Håper ihvertfall jeg kan få sjekket om det er noe barn. Men er bekymret for at jeg får beskjed om at er det spontanabort så renser det seg av seg selv. Liker ikke og gå i usikkerhet og ikke vite om der er livstegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle du ha hatt en SA så skulle jo du blødd! Høres rart ut dette der.

Jeg kan bare anbefalle å gå til lege. Du kan jo bare gå til lege kontoret og si at du ikke er registrert enda men at du trenger en time NÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til lege , du kan jo ha en infeksjon. Det er jo umulig for noen her å vite om dette er en spontanabort. Noen spontanaborter er omtrent som en vanlig mens og du aner ikke at du har vært gravid. Hvis du ikke vil bli gravid så bruk prevansjon, og om du lurer på hva du feiler bør du oppsøke en lege i tilfelle du har en kjønnsykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...