Lykke (ö;) Skrevet 12. september 2011 #26 Skrevet 12. september 2011 Her har vannet gått og ikke bare litt. Rant nedover bena og sykesengen er skiftet på 2 ganger etter det så nå må det være tomt snart. Ikke så kraftige rieer enda men blir da her på sykehuset til alt er over. Så idag er nok dagen. Lykke til alle sammen:)
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 12. september 2011 #27 Skrevet 12. september 2011 JADA!!!!!!!!! Grattis )
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 12. september 2011 #28 Skrevet 12. september 2011 Gratulerer!! I dag er dagen, iallefall for deg Fantastisk gla'nyhet!! Lykke til
miepia30 Skrevet 12. september 2011 #29 Skrevet 12. september 2011 Da er det i allefall to i fødsel i dag! Det blir baby på deg og på Mammatil2+1passasjer. Jippi!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 12. september 2011 Forfatter #30 Skrevet 12. september 2011 Spännande - håll oss andra uppdaterade :0)
♥tosmåtroll♥ Skrevet 12. september 2011 #31 Skrevet 12. september 2011 Masse lykke til til dere i fødsel...vi sitter sjalu på gjerdet å venter...;-)
Mamma i lykkerus Skrevet 12. september 2011 #32 Skrevet 12. september 2011 Så flott å lese! Lykke til, håper alle får en forferdelig vond dag med masse rier og vannavganger!
LillemorHeidi Skrevet 12. september 2011 #33 Skrevet 12. september 2011 Lykke til med fødselene. Må si jeg er litt misunnelig. Vi får håpe det starter noen flere fødsler i dag også Heldige dere som i det minste får føle at kroppen forbereder seg selv om det skjer lite. Her er det ingen tegn til at noe skal skje i nermeste femtid. Og jeg er på 9 overtidsdag. Hadde som mål å ikke rekke overtidskontrollen i morgen men ser ut som om jeg rekker den fint.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 12. september 2011 Forfatter #34 Skrevet 12. september 2011 Här har små kvalmen kommit sammen med ett par riktiga tak och god del brunt slim- men inga korta regelmässiga ännu. Jag lägger min lit till lite stripping hos jordmor så hoppas jag det ökar på under dagen - så här orkar jag inte gp över flera dagar!!! Lycka till alla - väldigt spännande i alla fall!
Madam-mim Skrevet 12. september 2011 #35 Skrevet 12. september 2011 Så spennende! Ønsker deg masse lykke til, satser på at det tar seg opp etter jordmor røsker til litt igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå