Gå til innhold

Ligger här med rieteller..,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Senaste timmen har de varit allt från 6-10 min. Guda mig jag blir besviken om detta plutsligt bara blir borta..

Har pratat med Föden och jag var välkommen in på check om jag ville men har först tatt mig en varm dusch. Så nu är bara den stora frågan om det kommer dabba av efter duschen eller om det fortsatt håller i... Är inte såååå ont så därför blir jag osäker om det verkligen är igång!! Är liksom för bra för att vara sant när det inte är värre smärtor än detta... Så jag är här säkert imorgon bitti oxå!! ;0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det er din tur nå! :) Masse lykke til uansett.. Skal krysse fingrene for deg jeg, ha en fin natt, og måtte den bringe frem et barn ;)

Skrevet

Åh sååå snällt :) kom en god de brunt slem precis - hade hoppats på vattneen såå heldig är jag inte ;0) kryssar allt för att detta ska vara början på "slutet" :0)

Skrevet

Da er vi 2! har hatt ryggsmerter siden klokken 22.30 som har kommet å gått, da jeg skulle på do rant d friskt blod blandet med slim som jeg antar er tegningsblødning (unnskyld ekle detaljer :P) nå er d 6-10 min. mellomrom mellom takene. Hatt en varm dusj men det har ikke avtatt. Kanskje jeg også burde ringe føden snart. 10 dager på overtid håper håper det er igang! LYKKE TIL Lycklig! Håper virkelig det skjer noe inatt :)

Skrevet

Vart ska du föda? :)

Massa lycka till du oxå!! ;)

Skrevet

Riksen :) hade varit komiskt om det varit samma sjukhus hi hi!

UFF här är det täta men oregelmässiga... Hade 2 med 8 min mellan så hoppa den upp till 13... I vart fall inte lätt att sova! :)

Skrevet

haha ja, det hadde det. Fikk avslag fra riksen og ullevåll, de hadde ikke plass:/ Men fornøyd med ahus selvom det er mye lenger å kjøre.. Jeg kommer ihvertfall ikke til å såve på en stund! Skal bruke rietelleren en time tenkte jeg for så å ringe føden å høre va de sier. Jeg blir så lykkelig om jeg slipper å bli igangsatt :D

Her ligger de på 5 til 7 minutters mellomrom nå og varer ca 1 minutt. Dette er spennende :D

Skrevet

Oj!! Låter som du verkligen är igång!!! :D

Massa lycka till!! ;)

Skrevet

Hallo i natten.. Her blir d enda en fødsel idag ( om d fortsetter) denne gangen. Siste var 8 min mellom.. Sterkere .. ;)? Håper jeg også slipper igang setting. Min mamma skal ta i mot og idag er d hennes bursdag !!;) spennende - lykke til !!!

Skrevet

Nei så fantastisk! unner deg å føde inatt :D Åh for en stolt bestemor det blir :) du er heldig som har en mamma til jordmor. Lykke lykke til!

Skrevet

Så spennende at det endelig skjer noe:) Håper virkelig ikke at det er falsk alarm!!

Her er det helt stille. Ikke antydning til noe som helst... Umulig å sove for tiden. Den digre magen er jo konstant i veien...

Lykke til:)

Skrevet

Da reiser jeg straks til føden- !! Håper dere andre 2 er der. Lykke til!! Kan se ut til at jeg slipper igangsetting - og hadde virkelig glemt disse smertene :P men de er så velkomne !!;) tommel opp :)

Skrevet

Lykke til mamMa1 til 2+1 passasjer:)

Gleder meg til å lese historien din:)

Skrevet

Jippi! Lykke til ønsker deg en fantastisk fødsel:D Jeg har fått beskjed om å være hjemme til det er 5 min mellom riene i løpet av en halvtime så jeg har nok litt igjen. ligger på 7 nå... Håper virkelig dette ikke er tøys...

Skrevet

For en fantastisk tråd å våkne til! 3 fødsler på gang! Jippi! Nå mangler det bare at nosferia også får føde snarest. Og så kunne jeg tenke meg å føde selv. Men dette unner jeg dere. Lykke til !

Skrevet

2.... Jag ligger här fortsatt gravid, otroligt ledsen och helt utdöiten efter denna natten!

Ska få mini på dagis så ska jag få tag i jm och grina till mig en stripping!!

Taken inatt fortsattemen var inte så onda så när jag till slut kollapsa i sömn runt halv fyra ( hade nästan inte sovit natten för) så vaknar jag nu... Lika gravid!!!!!!! Aarrrrrggghhh!

Känner det spänner i magen in emellan men har inte varit vaken länge så vet inte vad det är.

Om inte jag fått mer öppning än 2,5 cm - då vet inte jag!

Uppdaterar er :)

Skrevet

Oh noooo. Så skuffende. Been there done that. Jeg dro også på ny runde sjekk og stripping etter min falske alarm. Det var ikke mere åpning men litt flatere hals. Og Gud så skuffa jeg ble. Ny runde stripping prøvde vi men det var liksom ikke mere hinner å løsne. Det er en uke siden nå. Uff, håper du får bedre nyheter enn meg hos jordmor. Det positive er at mange starter med rier igjen som fører til fødsel endel timer etter en sånn falsk alarm :)

Skrevet

Jeg har det akkurat likt som deg!! Igår kveld gikk deler av slimproppen og har hatt tak i rygg/mage i hele natt! Var såå spent og tenkte at "Nå skjer det - 4 dager på overtid". Men så sovnet jeg og våknet og takene var mye svakere og ikke med slike bølgetopper som inatt! Håper det tar seg opp iløpet av dagen, for veldig klar nå!!! Ønsker deg lykke til! Håper du også føder snart!

Skrevet

Ånei!! Dette var jo ikke gøy å lese!!

Har hatt en travel natt her selv, med maserier (ikke særlig vonde etter min mening) i nesten hele natt. Måtte opp med rieteller selv..

Opp til 1 min. varte takene, med alt fra 3-8 min. mellom. De er der fortsatt, så får se hva dagen bringer. Har uansett sett mannen avgårde på jobb, så så VELDIG optimistisk er jeg nok ikke.

Masse lykke til på kontroll, kanskje du føder hos JM :)

Verdens største trøsteklem!

Skrevet

God morgen!

Mange som våkner like skuffede og med stor mage idag skjønner jeg...samme her!!! Hadde regelmessige og vonde kynnere (maserier?) i hele går ettermiddag og kveld. De varte i ca 60 sek og kom med 7-9 min mellomrom i flere timer....var sikker på at NÅ må det være noe på gang! Var i tillegg kvalm og sliten, og mini i magen var veldig aktiv. Men neeeeiiida....utpå kvelden økte intervallet, og da jeg la meg dabbet det helt av....er sååååå lei dette styret, har hatt det sånn i flere dager nå. Skal til jordmor idag og håper hun kan sjekke modning/åpning. Var 2 cm for en uke siden, det må virkelig ha blitt mer etter denne helvetes uken med mye smerter!! Håper hun kan røske litt oppi der og....Nå mååå det bli fødsel snart!

PS...det er jo fullmåne idag....vi håper på fødselsboom her inne idag/natt :o) :o)

Skrevet

JA til fødselsboom!! NEI til flere falske alarmer!!

Øver meg til jeg skal aksjonere i morgen, på min 12. overtidsdag.. Først da skal jeg på overtidskontroll, og har planer om å lenke meg fast til CTG-apparatet :) Nekter å reise hjem uten babyen min!!

Skrevet

Jaa det är ju fullmåne idag! :0) Det är väl ändå gott jenter - kanske vi bara öva lite så vi blir riktigt goda på detta inatt, hihi!

Haft ett par tak nu på morgonen men aaaalt för långt emellan men ganska onda och lite mensensmärtor. Men nu verkar det ha gett sig... herregud alltså!

Har fått timme hos jm kl 12 - har aldrig glatt mig sån till att någon ska köra upp hela armen i underlivet som idag - hahaha!!

Har ju termin idag - så kommer han idag är han en viktig petter som vill hålla avtaler(lite sån som mamman sin...haha)

Gott med stötte här jenter - och tråkit att vi är flera i samma situation...även fast det känns lite lättare att man inte är ensam om att bli lurad av kroppen!

kram tebax

Skrevet

God morgen jenter!!

Dette var jo både gode og noen avtagende gode nyheter å stå opp til, men hadde vært så fortjent at dere alle havner på føden ila dagen!!!

Masse lykke til å store doser fødestøv!!

Skrevet

Ja, det er godt vi har hverandre og kan få ut litt frustrasjon her!!! Ingen andre som helt skjønner hvor frustrerende det er å bli lurt av sin egen kropp gang på gang...gubben synes bare jeg er over-hormonell, hehe ;o) Er sååå lei av at alle kommenterer "næmmen, jøss, går du rundt med den magen ennå??" og sender meldinger og ringer i ett kjør....NEI, jeg er ikke i fødsel, dessverre!!!!! Sånn går det når man hele tiden har trodd og nærmest blitt forespeilet å føde før termin...akk...(3 dager til termin forressten...tipper det blir overtid her i gården)

Mest lyst til å slå av telefonen, legge meg på sofan under pleddet med en stor kopp te og sjokolade og en bra serie på tv....Hehe, tror det blir dagens plan ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...