MammaMø med to små Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 M er nå 17mnd... Når begynner dere med strømpebukse? Syns det er litt vanskelig jeg... Kan være 5 grader om morgenen, og da har jeg lyst til å ta på han strømpebukse, men det kan jo bli 15-20 grader utover dagen... hva tenker dere? han går ikke, så ligger mye på gulvet og på bakken ute i parkdress (med fleecefor)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Dette er vanskelig.....:/ Jeg vil vente lengst mulig med tanke på hva man skal ha på seg av klær på vinteren. Men man må kjenne etter om barnet er kaldt etter at det kommer inn.
elinmor2 Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 jeg har begynt å ha på frøken Sara strømpebukse nå, for det er kjølig om morgenen og da hun er "liten" elsker hun å sitte i sølepytter og andre kalde plasser. kanskje jeg er litt hysterisk, men husker storesøster på den alderen, uvi hele tiden, til jeg tok på strømpebukse i midten av sept.. men alle må få velge selv..
Gjest Trollmor og trollungene ♥ Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Vi har ikke startet med strømpebukse under vanlig bukse enda, men hun er snart 2 år og løper rundt. Hvis hun har på seg parkdress (eller regntøy), så bruker vi strømpebukse under denne. Rett og slett fordi det er mer behagelig enn olabukse. Du kan jo høre litt med bhg, og det skader ikke å ta med en strømpebukse. Slik at de eventuelt kan bruke den tidlig på dagen, og ta den av når han er inne eller skal ut etter lunsj.
Sistah*G07*J09* Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 Jeg har som regel at visst det er under 10 grader så skal de ha strømpebukse på seg, visst det er over så går de uten. Men på regndager har jeg funnet ut at det er bedre med bare en strømpebukse under regnbuksa, enn med ei joggebukse og sokker jo mindre det er veldig kaldt, da blir det fleecetøy i tillegg.
MammaMø med to små Skrevet 14. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2011 jeg har valgt å starte med strømpebukse i barnehagen. Når vi er hjemme dropper vi strømpebuksa:) Syns som dere andre sier, det er bedre å ha på om morgenen så får de ta den av i barnehagen om han blir for varm:) Takk for svar jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå