nr2epåvei Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Jeg var helt umoden på fredag da jeg var hos JM, ble sendt hjem med anbefalinger om masse aktivitet og sex.. Har tatt bringebær kapsler i nesten en uke nå, begynte for sent med dem ja og har hat sex 3 ganger i helgen pluss vært mye i aktivitet. Har fått pusset opp det siste rommet i huset osv.. Jeg har fått med meg at du selv kan skjekke om du er moden eller ei... men hva skal jeg kjenne etter??? Føler ikke det har hendt noe på kroppen.. har litt kynnere og sånn men ikke noe særlig mer enn dette.. er dritt lei av å være gravid å kjenner jeg vil ha gang på det..
miepia30 Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Dette har vi diskutert i detalj i går. Se innlegg lenger ned. Men oppsummert er det svært vanskelig å kjenne selv hvor moden man er. Det er en lege eller jordmor oppgave. For ikke å nevne at man må ha lange fingre og liten mage og være himla bevegelig for å i det hele tat komme til. Og alt kjennes mykt og vått og varmt og du skal ha satt deg godt inn i anatomi for å skjønne hva det er du kjenner etter. Så mitt tips er å droppe hele greia. Ikke har det noe å si uansett hva du finner ut, det er umulig å spå når fødselen starter uansett. Jeg har gått med 3 cm åpning og blodslim i 2 uker nå og har ikke født. Andre er ikke modne i det hele tatt og fødselen starter plutselig en dag uansett. Nei, overlat underlivssjekken til de som har peiling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå