fairy76 Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 På grunn av at mitt første barn ble forløst med keisersnitt (sv.forgiftn) har jeg fått beskjed om at jeg ikke får føde på Storken, men må til Føden. Jeg har forstått det som at på Føden blir man plassert i en seng og der skal man ligge til barnet er ute, sånn omtrent. Noen som har vært på Føden og vet? Jeg vil jo helst kunne bevege meg litt rundt og sitte litt og stå litt og gå litt og slikt. Stemmer ryktet her eller er det overdrevet?
aa1975 Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Er nok sterkt overdrevet, har selv prøvd begge deler. Du betemmer selv hvordan du vil ha det.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Hadde nok fått beveget meg rundt om det ikke hadde vært for den dårlige fosterlyden. Så i mitt tilfelle måtte jeg ligge dønn i ro i sengen..
Lea85 Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 Et veldig overdrevet rykte ja. Forskjellen på disse er jo bare at man på Storken kjører mer den "naturlige" måten å føde på, mens man på Føden kan få epidural etc. Man har prekestol, saccosekker og slikt på Føden også.. Ingen tvinger deg til noe:) Lykke til!
Jajun Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 Eg var veldig fornøgd med føden! Og nei, eg fikk ikkje lov å ligge i senga, eg måtte opp gå og bruke tyngdekrafta. Brukte ingen smertestillende, så kunne vel like gjerne vært på storken.. Var med ei venninne nokken mnd seinare, ho fødte på storken, og eg fikk igrunn intrykket av at det var omtrent det samme. Var et par stearinlys på storken, også låg ho i vanlig seng, istedefor i sykehus seng.. men utenom det så var det ikkje store forskjellane Lykke til !
fairy76 Skrevet 12. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2011 Ah, takk. Dette var veldig beroligende. Har kvidd meg litt til dette.
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 12. september 2011 #7 Skrevet 12. september 2011 Du kan selvfølgelig komme med ønske om hvor du helst vil føde - men du bestemmer ikke dette selv dessverre, med mindre det er stor kapasitet på begge avdelingene. KK (Føden) er plassen de tar inn kompliserte svangerskap. Er det fult der, har du ikke annet valg enn Storken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå