Gå til innhold

Får så vondt av sønnen min.. =(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en livlig og smart liten gutt på 4,5 år. Han har mange venner, å er en veldig sosial gutt.

Men han har en pappa som har valgt å ikke være en del av livet vårt. Så han har ikke sett pappan sin siden han var 1 år.

Jeg snakket litt om pappa i begynnelsen, men etterhvert som han rett og slett viste at han ikke brydde seg har det dabbet mer og mer av. Jeg har gjort absolutt alt jeg kan for å få de til å ha kontakt. Men han er helt fraværende. Han svarer heller aldri meg på noen ting, å sa for noen mnd. siden fra seg foreldreansvaret.

Jeg har ny kjæreste, vi har vært sammen i 1 år. Vi har planer om å flytte sammen om 1 år ca.

Min kjæreste er verdens beste, å behandler sønnen min som sin egen. Det samme med familien hans. Så vi har vært så utrolig heldige! Men vi har et avstandsforhold, å sees bare i helgene..

 

Men de andre barna har begynt å spør så mye! De maser så utrolig mye på sønnen min. De spør hvor pappan hans er, hvor han bor, om han er død, om han er i millitæret (!). Dette er barn på 3 år +.. Sønnen min svarer som best han kan, han har svart og sagt at han har en pappa men at han ikke bor her. Men ikke alle gir seg med det. Han er jo bare 4,5 år. Jeg ser, og har hørt fra de i barnehagen at sønnen min blir dritt lei.

 

Jeg skulle så gjerne ha snakket med faren hans også, for hva skal jeg si til min sønn? Jeg vil jo ikke baksnakke faren hans selv om det han har gjort er helt på jordet. Jeg kan jo heller ikke si at pappan din vil ikke være her for deg.

 

Jeg prøver å legge vekt på, å si at han har mamma (samme sier de i barnehgagen) og at han har **** (min kjæreste) som er veldig glad i han.

Jeg tipper det vil bli bedre når vi flytter sammen, for da vil vi fungere som en vanlig familie. Ingen av barna vil jo da stille spørsmål ved det. Men akkurat nå vet jeg ikke hva jeg skal svare eller si. Jeg bare håper ikke sønnen min tar dette veldig til seg, eller blir veldig lei seg.

 

Jeg vil vel merke det om dette plager han mer enn akkurat når de maser?

 

Et lite hjertesukk... =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...