Gå til innhold

Tips til julekalendergave til gutt på to og et halvt år??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det året gutten min var 2.5 år elsket han biler. Jeg kjøpte derfor 24 småbiler og pakket inn. Var kjempestas. Så fikk han bilteppe til å kjøre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en view-master på på ebay og så kjøper du 3D reels til den. Det gjorde vi når pøbelgutten var på samme alder. Knallsuksess!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se den andre julekalendertråden med tips fra dealextreme.com.

 

Jeg lager kalender til mitt barn på samme alder, og har da blant annet brukt

 

- flaxlodd (kjempeartig å skrape!)

- ti kronestykker (artig å putte på sparebøssa, kjøp evt en billig sparebøsse til dagen før)

- badekarleker

- ellas smoothie

- rosiner

- pepperkakeformer (skal bake samme dagen)

- sokker

- glassmaling (for å male på glass som gis til besteforeldre i julegave)

- løsbart (kjøpt på dealextreme)

- opplevelser: bygge hytte under spisebordet eller tørkestativet med mamma OG pappa.

 

Noen ting kjøper jeg dyrt fordi det er ting jeg uansett ville gitt til barnet (f.eks glassmaling eller andre hobbyprodukter som vi lager til jul, en film for kosekveld, ny matpakke til bhg osv), mens jeg andre dager kun har en hårspenne til fem kroner, to smågodtbiter eller en "rett-i-koppen-kakao". Jeg har aldri sett ett skuffet ansikt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips: ikke lag kalender.

Gjorde det i fjor for 3-åringen min. Endte med at når jualften kom var hun møkk lei alt som hadde med gaver å gjøre. Pakket de motvillig opp og kastet de fra seg. Blir rett og slett for mye! I år får hun om hun er heldig; en enkel sjokoladekalender.

 

Og jeg også sørge for at hun ikke får alle julegavene på samme tid. Kan umulig være bra for et barn å få 20 gaver på en gang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...