Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Jeg har tenkt masse på deg og den lille etter at du skrev om sykehusinnleggelse og diverse problemer på veien:/ Er så spent, fikk dere egentlig noen diagnose og ikke minst hvordan går det med dere nå...... Klem fra meg:)
Honningmelon Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Hei! Så koselig at noen tenker på oss Her har det ikke blitt noen diagnose. Hun har blitt sjekket for alt mulig rart. Bortsett fra reflux, som de nå tror det kan være! Noe jeg har sagt hele tiden, men ble ikke hørt. Alikevel syns de ikke det er nødvendig med undersøkelse! Men, det godtar jeg ikke, så på kontroll denne mnd, så kommer jeg til å kreve å få det undersøkt. Ellers går det veeeldig opp og ned. Men, det er som regel vanskelig å få i henne mat, og jeg sliten og lei! Er så utrolig misunnelig på de som har noen matvrak til barn.
Gjest Madolyn Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Ja stå på ditt Honningmelon; krev en undersøkelse for å se om det er reflux, hvertfall når det er det de mistenker! Jobber selv i helsevesenet og blir rett og slett oppgitt og flau på kollegers vegne, når jeg hører historier som din Jeg har et matvrak av en baby og er veldig takknemlig for det... Føler vi har hatt og har nok av utfordringer med Muffin likevel da... Hvordan går det med bebisen, hva får du i henne? Er problemet at hun gulper/spyr opp igjen alt, siden du mistenker reflux?
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 15. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2011 Håper virkelig dere får litt orden på spisingen altså. Og som Madolyn sier, jeg jobber også i helsevesenet og savner noen ganger en liten porsjon ydmykhet. Kan man ikke bare si at man tenkte litt feil da, og nå ønsker vi og utføre den undersøkelsen likevel!!! Det er jo like viktig og av bekrefte som og bekrefte....... Og det er jo ikke slik at foreldre stort sett ønsker at sine barn skal være syke, og da må leger høre etter når foreldre som lever med dette hver dag forteller hvordan ting er......må må bli tatt på alvor Håper dere får gehør på neste legebesøk, ellers må man jo bare gå privat å få det undersøkt:) Lykke til i den daglige fantastiske jobben du gjør med å få Prinsessen til og spise..... Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå