Gå til innhold

En etappe snart over - litt vemodig å forlate dere fantastiske damer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er mitt siste svangerskap dvs. Siste gang jeg befinner neg her inne på 3 trimester .. Tiden her har vært spesiell og betydningsfull for meg - følge dere igjennom gode / dumme dager, hormoner og vondter .. Jeg håper at jeg ser fler av dere inne på småbarn også :)?!! Dette er nok en av mine siste kvelder her inne - 11 dager over i morgen og fødselen settes igang Dvs. Tror innen tirsdag er lille frøkna her. .. ENDELIG men på en måte er d litt trist da dette er siste gang ( om vi ikke skulle ombestemme Oss senere :P) takk damer for alt dere har gitt meg, smilene , latteren, de morsomme kommentarene og de oppmuntrende ordene dere har gitt meg på de dårlige dagene.. Ønsker dere lykke til videre <3 håper at natten kan føre til fødsel for ønsket er ikke å bli satt i gang ..ligger her med maserier (tror jeg) har hatt menssmerter i hele dag .. Og dragning i ryggen .. Så håpet er der og trøsten er at målstreken ikke er langt unna. Sender dere fantastiske en klem <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ønsker jeg deg masse lykke til her også. Skjønner godt at du "kaster inn håndkleet" i morgen hvis det ikke skjer i natt. Overtid må være en enorm prøvelse, og man skal føle seg trygg på at alt er bra med baby. Nei, det blir godt for deg å få henne ut kan jeg tenke meg.

Lykke til !

Skrevet

Massa lycka till!! Du kommer vara saknad här! Och lova oss uppdatering!! ;0)

Skrevet

Det er sant som du sier...litt trist å "forlate" dette stedet. Er mitt siste svangerskap og, men vi sees på småtroll :D

Vi får bare rocke opp forumet der i tiden som kommer!!

Kjempe lykke til i morgen/tirsdag så snx vi om noen uker!

*klem*

Skrevet

Masse lykke til :-) Tenk snart har du lillejenta i armene!! Magisk!!!

Skrevet

Skal bli deilig å bli ferdig med svangerskapet, men kjenner samtidig at jeg er litt trist over at dette er siste gang. Men nå får vi vårt tredje barn, og en gang må man vel sette sluttstrek...

Samtidig er det litt deilig å tenke på at jeg forhåpentligvis snart er ferdig med bekkenløsning og kan begynne å trene normalt igjen. Kanskje komme tilbake i "shapen" jeg var før alt dette begynte. Så på bilder fra bryllupsreisen vår i 2005 og tenkte "fy søren så flott jeg var da!!" hehe... Jaja, blir vel ikke helt lik, men klarer vel å bli litt strammere (om enn slappere pupper :( )

Og det er deilig å tenke på at jeg ikke skal ha flere kynnere, maserier, halsbrann (iallefall ikke så ofte), føle meg som en hvalross etc etc...

Men, samtidig synes jeg det er utrolig vemodig å tenke på at det er siste gang jeg skal være i permisjon, siste gang jeg skal oppleve mirakelet det er å føde og få den deilige lille babyen på brystet, og siste gang jeg skal følge den lille fra helt hjelpeløs tilstand til å bli et barn som etterhvert krabber, står, går, snakker og gir de beste kosene i verden!

Når jeg ser på babybilder av barna som nå er 4 og 2 år klarer jeg nesten ikke huske at de en gang var så små. Og det gjør litt vondt i hjertet at jeg kommer til å "glemme" litt denne gangen også. Så jeg får sniffe inn så mye babylukt jeg bare klarer og kose meg så mye som mulig det neste året.

Lykke til i natt og i morgen! Og nyt dette siste mirakelet!!!

Skrevet

Ja, du kommer til å bli savnet her inne! Men om ikke lenge snakkes vi alle sammen inne på Småtroll :) Gleder meg alle rede!!

Masse lykke til i morgen!! Gleder meg til å lese oppdatteringene dine, og ikke minst fødselshistorien :)

Masse ønsker om en flott fødsel sendes over med xpress!

Skrevet

Tusen takk nosferia - håper din fødselshistorie kommer samtidig- du har vært kjempe flink!! Tenk hvilken jobb du har gjort !! Snart har du premien din i armene.. !!<3 . Om noen av dere damer skulle få problem med amming så er jeg off. Godkjent ammehjelper siden 2006 , gir gjerne råd og veiledning til dere som måtte trenge d!! Ja vi MÅ ses på småbarn. oppdatering og fødselshistorie kommer !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...