Gå til innhold

När kontaktar man Föden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det är helt säkert bara lurerier!! Men som ni vet hade jag 2,5 cm öppning innan stripping i onsdags. Nu har jac ca 25-30 min mellan varje tja kan väl kalla det rie men är nog bara maserie :)

Är det när de är regelmässiga och vilket antal i minut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, jeg håper sånn at det tar seg opp for deg!!

Tror det er 5 min. mellom riene som er "regelen" og at rien skal vare 1 min. Men er absolutt ikke sikker, så håper noen andre kan svare deg! Evt. ring fødeavd. og spør!

Skrevet

oooooh er så glad for deg lycklig. Nå er jeg ikke ekspert på dette men jeg har lest flere si her at når det er 10 eller 5 min mellom riene så drar de til sykehuset. er ikke så veldig sikker jeg, men ble glad at noe var i gang hos deg :):)

Skrevet

5-10 min mellom tror jeg det står mitt ark!

Skrevet

Dessa varar från1-1,5 min. Haft oregelmässiga täta kynnere hela dagen men detta är något annat! Och hoppas inte det ger sig.....!

Skrevet

Et sted mellom 5-10 min kan være greit å ringe, og iallefall om de blir vondere og vondere. Håper de kommer tettere snart da! Og at de blir skikkelig vonde ;) Heldiggris. Jeg vil også!!! Er så sur for at jeg rekker jordmortimen i morgen. GRrrrr

Skrevet

- ved bløding, vannavgang ,magesmerter, regelmessige rier mindre enn 10 min mellom og 1 min varighet eller ved behov/ spm. Bedre å ringe en gang for mye .. Så spennende lycklig..Xxxxx fingrene for deg <3 klem

Skrevet

benytter anledningen til å ønske deg mamMa1 til 2 +1 passasjer:) lykke til med igangsetting i morgen!

Skrevet

Jeg også har hørt når det er ca 5 min mellom hver rie så er det bare å komme seg på sykehuset.

Jeg hadde veldig uregelmessig med sistegutten, kunne være 15 min mellom så 5 min så 12 min så 3 min når det hadde holdt på sånn noen timer så bare dro vi på sykehuset :)

Masse masse lykke til :)

Skrevet

Inga klackar i taket än inte men är ju i alla fall framgång! Men med detta maset känns det liksom för gott för att vara sant om det skulle sätta igång nu!:)

Och va gulliga ni e för alla svar! Vill onödigt föda i bilen (!) när jag har gått med öppning så tror jag kontaktar de mellan10-15 min mellan...och med denna takten dröjer väl det dagar!! Ha ha!

Skrevet

Du har en heiagjeng her inne, Lycklig <3*födeklar!!!

Go Girl!! Sender deg alt av fødestøv!! Krysser fingrene (men ikke bena, der går grensa her, 10 dager over termin!) :)

Skrevet

Hiver mig på den!! Massa lycka till! <3

Skrevet

vi heier på deg også Nosferia, når er overtidskontrollen forresten?

Skrevet

*signerer denne*

Masse lykke til!! :)

Skrevet

vi heier på deg også Nosferia, når er overtidskontrollen forresten?

Skrevet

TAKk Dere fantastiske damer !!! Oppdaterer sikkert fra sykehuset i morgen.. Klarer nok ikke holde meg helt unna BIM ;) ja nosferia synes d også er din tur så jeg håper du kommer etter nå . Lykke lykke til !!!

Skrevet

Good luck! jeg sitter bare her og nyter alle støtene mine og regner med et par dager til :P

Skrevet

Ja masse lykke til herfra oxo.. :)

Skrevet

Oh YES!!! I like hva jeg leser :o)

Hååååper dette er the real thing!!! Masse lykke te :o)

Skrevet

Overtidskontroll på tirsdag først.. så blir nok sittende her på BIM i morgen å lese alle de fantastiske fødselshistoriene deres :) Tusen takk for nå alle sammen, dere er fantastiske!

Min kjære har en sterk følelse av at vi kjører til KK i natt, men jeg har mine tvil :)

Lykke til alle sammen! Jeg kommer etter, før eller senere ;)

Skrevet

å, så gøy!!!! du har ventet så lenge!!!!! vi får trøste oss med det vi også, jenter!

lykke, lykke til!!!!!!!

Skrevet

Fortsatt ca 30 min mellan - om det inte tar sig upp eller ger sig kan ju detta bli en skojig natt....

Någon som har erfarenhet på hur "fort" det kan ta sig upp?

Skrevet

Nei... men jeg kjenner jeg fryder meg. :D

Skrevet

Hvordan går d lycklig ?:) håper d er fødsel på gang!!!skal finne sengen å tenke hardt på alle dere - og at natten bringer flere fødsler her !! Klemmer sendes ut i natten <3

Skrevet

Ligger i sängen jag ;) ska prova att sova - men det blir nog inte lätt! Om det inte dabbar av då! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...