mim26 Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 termin i dag...hadde litt lure vondter i går et par timer. føltes som inntense luftsmerter av og på over hele magen:S men gikk over etter ett par timer. i dag er d disse støta som har blitt mere inntense...ned innside lår og i rumpen/skinka på den ene siden. d slår pusten ut av meg og bena svikter under meg... Bring it on sier jeg bare! så lenge d fører til noe snart:P
3barnsmor123 Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Åhhh sånn husker jeg det startet for meg sist gang...med støt ned i beina som gjorde at jeg ikke klarte å stå,var da helt sikker på at det var noe på gang og gullegutt var ute 18 timer etter med mange timer uregelmessige rier men jeg var 100% sikker på at det var i gang Håper det er skikkelige rier for deg, masse masse lykke til
tomat Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Det med at bena svikter deg er trolig isjasjnerven som er i klem. Har det samme og er skikkelig ubehagelig men går over når man har født. Lykke til
mim26 Skrevet 11. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2011 ja d begynte i d små når magen sank og har kjent d godt når hun vir på seg der nede...men nå er de til tider så intense at jeg må bite sammen tennene og lage litt aaaaaaaaaaaaaahhh lyd haha:) har litt kynnere også men ikke noe som er vondt, men kjenner at ting nærmer seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå