Gå til innhold

Ønsker synspunkter på vårt foreløpige navnevalg..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker ikke dette navnet. Jeg kjenner til ei som snart skal ha jente - og hun har fortalt alle at de tenker på navnet Lykke. For å si det slik....hele byen snakker om det - og ingen liker navnet. Eller navn og navn fru Blom - det er vel rettere sagt et ord.

Synst ikke det passer på et menneske. Kan ikke barnet få et navn og så kan dere heller kalle henne lykkeliten?!.

Annonse

Liker ikke. Det passer til en hund som logrer på heltid men ikke til et menneske. Hun er sikkert svaret på deres lykke, men husk at hun skal bli en voksen dame som skal leve mesteparten av livet sitt som en selvstendig voksen kvinne og ikke som en rosa pludrende bylt.

Du spør om ærlige meninger.

Jeg synes ikke det er er navn. For meg blir det som å velge et annet tilfeldig ord med en positiv ladet betydning og kalle barnet det. F.eks. Glede, Frihet, Blomst, eller Kake (for kake er jo godt).

Synes det er nydelig :-) Ville ikke brydd meg om hva andre mener! Alle har så ulik smak og mennesker man blir kjent med og glad i former uansett oppfatningen av navnet :-)

Jeg har f.eks problemer med navnet Lukas fordi jeg har en dårlig assosiasjon til det navnet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...