Gå til innhold

blødning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har blødd en del friskt blod i ettermiddag/kveld, dette er helt nytt for meg. Er i uke 16, kontakte lege i morgen? og eventuelt, hvordan blir jeg undersøkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det skal du gjøre. Du vil sannsynligvis bli undersøkt med ultralyd for å sjekke at alt e5r bra med barnet. Blødning trenger ikke være alvorlig, men skal alltid sjekkes opp så sent i svangerskapet. Jeg ville ringt stedet du har fødeplass nå med det samme, de kan veilede deg videre.

Skrevet

Jeg fikk beskjed på å kontakte fastlege i morgen, så da ringer jeg inn ved åpningstid...

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til, håper alt er bra!

Skrevet

så snille dere er, legen fant hjertelyd i dag, og jeg skal på ul i morgen tidlig, håper alt er bra... oppdaterer i morgen kveld.

Gjest Hippo ღ
Skrevet

Lykke til!! Kjempe bra at legen fant hjertelyd da <3

Skrevet

Håper alt står bra til med deg og din lille... Vet hvor skummelt det føles når man har blødning i svangerskapet.. Jeg hadde en liten blødning i uke 11, men hos meg var heldigvis alt bra..

Skrevet

Hei.

Beklager sent svar, internettet har vært vekke en del dager! Alt så helt bra ut på ul, de visste ikke hvorfor jeg hadde blødd, men jeg fikk se en sprell levende baby!!

Takker for god omtanke:)

Gjest Hippo ღ
Skrevet

Så utrolig bra :) Da kan du fortsette å nyte svangerskapet <3

Skrevet

Så bra =) Ingenting er bedre enn det =)

Lykke til videre og nyt tiden.

Skrevet

godt å høre at alt er bra:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...