Gå til innhold

Positiv test:-) Herlig! men......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er glad, men tør ikke slippe jubelen løs enda. Testet positivt i går. IKM er på mandag.På rh sa de at jeg kunne teste på lørdag og selvfølgellig måtte jeg det! Den var positiv, men jeg har hørt at hormon-sprøytene og jeg har tatt kan gi falsk positiv test. Er det riktig? Skal ta blodprøve i morgen. Blir spennede å få svar på den. Eller rett og slett om TR kommer. Håper det ikke!

Begynner å bli glad!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos deg med den positive testen du :-) Selv om det stemmer at noen hormonsprøyter kan gi falsk positiv (vet ikke hva du har tatt) så ville jeg tro at en positiv test 2 dager før IKM nok er reell. Håper blodprøven bekrefter graviditet :-)

Skrevet

så utrolig spennende lykkeliten :D

Krysser fingerene, skjønner at du vil holde litt igjen - er nesten uvirkelig når det endelig skjer :D

har du hatt ivf?

hold oss oppdatert :D

Skrevet

Gratulerer:-) Riksen hadde ikke sagt du kunne teste lørdag hvis de mente at eggløsningssprøyta fortsatt kunne gi falsk positiv test da. Den kan slå ut i opp mot 10 dager. Kos deg med positiv test- du får nok samme resultat påblodprøven i morgen:-)

Skrevet

Å tror dere det. Gud, så spennende. Takk for tilbakemeldingene. Vi har gjort en AIH- behandling. Det var vårt første forsøk, så det får`n si er helt utrolig hvis det er sant.

Men blir nesten litt redd for å snakke om det her inne, for jeg vet at det er utrolig mange som sliter! Og jeg har jo fått erfare det endel selv også. Vet det er flere av dere som har holdt ut lenger enn meg, men vi har prøvd i 3 år nå.

Blir spennende å se på blodprøven og jeg skal holde dere oppdatert.

Da gjenstår det bare å se om spiren sitter skikkelig da!

Er skeptisk, men i tilfelle alt går etter planen nå, så sender jeg ut bøttevis med babystøv slik at flere kan satse på å få mai-baby!

Skrevet

åh nå ble jeg litt ekstra spent også - for vår del - vi har også tatt AIH og det er vårt første forsøk :)

Gleder meg til å høre mer fra deg - vi skal ta blodprøve den 23/09 ;)

Skrevet

Oi, det blir spennende. Vi er litt i samme båt vi da. Begge med AIH og vårt første (og forhåpentligvis siste) forsøk.

Lykke til til deg også.

Skrevet

Jeg føler akkurat det samme som deg,har satt inn vårt første egg på første forsøk og jeg testet positivt både søndag og i går,tok en blodprøve i går også,men må vente i 2-3 dager før endelig svar,siden jeg ikke dro inn til riksen.. Jeg føler på meg at jeg er gravid,men tør helt ikke å slippe følelsene løst før jeg har fått det bekreftet av en lege...

Lykke til videre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...